10.bölüm

1.7K 220 29
                                    


H'amcık
Bugün okulda Seungmin ile
konuşacağız unutma

Pki
Bu arada dün niye kaçtın?

H'amcık
Babam aradı ya amk
Adamın okuldan beni alası gelmiş
Kaçtığımı falan mı hissediyor napıyor

FKDKSLLSKALALAP
Her neyse bir şey olmamasına
sevindim

H'amcık

H'amcık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sen konuş" dedi Jisung Hyunjin'i Seungmin'in sınıfına doğru ittirirken. Hyunjin sinirle arkasını dönmüş "Jisung korkacaksan oynamayalım" demişti.

"Bir şey diyeceğim direkt Seungmin'e Minho sevgili yapmış dersek garip olur. Koridorda sesli konuşsak Seungmin de kulak misafiri olsa?" Jisung'un aklı böyle işlere çalışıyordu.

"Oha lan çok mantıklı, tavuk zekasına sahip olduğunu düşünüyordum."

"Tavukların iqsu 93 dalga geçme onlarla"

"Cidden mi?" Hyunjin bu dediğine inanmış şaşırarak Jisung'a bakmıştı.

"Hayır ama seninkinden yüksek olduğu kesin" Jisung gülerek Hyunjin'in yanından uzaklaşmış Hyunjin ise ona kaşlarına çatarak bakmıştı.

İkili bir kaloriferin önüne oturup Seungmin'in sınıftan çıkmasını beklediler. Çok geçmeden sınıftan çıkmış Jisung sesini yükselterek Hyunjin'e "Minho'yla Seon ho sevgiliymiş duydun mu amına? Geçen kantinde randevuya çıkmışlar Minho Seon ho ya dondurma almış" demişti.

Seungmin bunu duymasıyla olduğu yerde kaldı. Hyunjin sırıtarak Seungmin'e bakmış "Evet duydum. Minho Seon ho'dan çok hoşlanıyormuş" demişti. Ardından Jisung'a döndü.

Seungmin kafasını hafifçe Jisung ve Hyunjin'e çevirmiş "Benim kavga ettiğim Minho mu?" Diye sormuştu.

Jisung ağına düşen balığa sırıtarak bakıp Hyunjin'i dürtmüştü.

"Tam olarak o Minho"

🕴️

Burak Özçivit meme zamanı geçmeden önce yazmıştım bu bölümü hucam malesf

No fight yes kissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin