Psikopat

297 18 4
                                    

Mert:Psikopatim lan psikopatim var mi lan psikopatim.

X: Bir daha tekrar etmeyecegim birak kizi!

Mert:Her seyin karsiligi var, Meltem nerede diyerek bir cirpida kizi yere firlatti ve kapi kapi dolasarak kisaca hastanede bir kargasa ortami yaratarak.

Mert:Nerede bu nerede!?

Deyip tum hastane odalarini alt ust etti ve sonunda Meltem'i buldu.

Mert:Meltem deyip odaya daldi sakinlesmisti. Bir elimde silah kucaginda Meltem ile hastaneden cikti

AYTİL

Tilki
Aylin'im hala uyuyordu, tipki melekler gibiydi. Onu cok seviyorum. Deniz'den sonra karsima cikan bir isik oldu. Ama Deniz hic de Aylin kadar duru bir kiz degildi. Hava kararmaya baslamisti ve benimde cok uykum gelmisti. Malum macera ve yogun ask dolu bir gun gecirmistim. Gozlerim kapandi ve uyuyakaldim.

SABAH

Aylin
Uyandigimda Tilki yanimdaki koltukta uyuyordu. Ona baktigimda icim bir hos oluyor. Midemde kelebekler ucusuyordu. Ama kafam da bir hayli karışıktı. Ailemin nasil oldugunu bilmiyordum mesela. Tilki'yi de cok iyi tanimiyordum. Ama bir sey beni ona cekiyordu. Asiktim.

Tilki: Bir guzellik beni mi izliyor bana mi oyle geliyor? Dedi ve siritti. O aniden boyle bir sey soyleyince yerimden sicradim ve

Aylin: N-ne sacmaliyorsun? B-ben mi seni izliyorum?

Tilki: Tabi. Gece boyu basinda nobet tuttum Aylin. Cok endiselendim, dedi ve bana yaklasmaya basladi.

Aylin: T-tilki. N- ne yapiyorsun?)

Tilki:Sana git gide asik oluyorum. Nasil birisin sen de su kisacik zamanda hayata tutunmami sagladin?

Aylin:B-bilmiyorum. Dedim ve bana derin derin baktigi ela gozlerinden gozlerimi kacirdim.

Tilki:Beni seviyorsun.

Aylin: Yeter ya! Seviyorum iste var mi? SEVİYORUM. ASİGİM var mi?

Tilki:Korkuyordun? Opustugumuz gun kaciyordun.

Aylin: Anladim. Sevdigimi anladim.

Tilki:O zaman benimle olur musun Aylin?

Aylin:T-tilki d-dusunsem olur mu?

Tilki:Aylin! Neyi dusuneceksin. Ben hic aglamazdim senden once. Ben yalvarmazdim kimseye. Acimazdim. Kararini ver Aylin! İlkokul cocugu degilsin dedi ve kapiyi carpip cikti.

LEVENT

Doktor:Bu hastayi da kurtardik arkadaslar gecmis olsun, dedi ve Levent'i odaya aldilar.

45 Dk sonra

Levent'in agzindan

Uyandigimda ilk aklima gelen Meltem'di. Kolumdaki serumu cikarip hastane odasindan ciktim,

Levent;Meltem! Meltem, neredesin? Dedim ve tum odalari aramaya basladim.

Hemsire:Levent bey sakin olun,

Levent:Nasil sakin olayim ha? Sevdigim kiz yok yok Yok. O sirada arkadan bir ses duydum ve

X:........

Levent:Ne nerede?

Uzun soluklu bir bolum oldu. Yazamadigim icin ozur dilerim, malum dersler sinavlar. Votelerinizi eksik etmeyin. Opuldunuz.

Hiç Aşık Olmam Deme Seni De Bulur Aşk (AYTİL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin