Basin ve ask "sana asigim diye haykirsam"

390 17 0
                                    

Can:İste bende senin gibiyim,Mert.Aylin'e deli gibi asigim.

Mert:Sakın bende senin gibiyim deme.Sen Aylin'e sahip olmak istiyorsun,bu ask degil ki.Ben ise sevdigim kadin mutlu olsun.Ben onun mutlu oldugunu goreyim.Tabi baska adamin kollarinda olursa uzulurum,ama ask fedakarlik ister.Ben sevdigim kiz icin askimdan degil ama mutlulugumdan vazgecerim.O beni sevmesede olur.Ben onu uzaktan da severim

Can:Amma abarttin ha basima edebiyatci oldun,kafam sisti.

Mert:Eger Aylin'e deli gibi asiksan ona aci cektiremezsin,birak kiz asık oldugunun yaninda olsun.Eger mutlu olacagim diyorsan asktan vazgec,eger vazgecmem diyorsan mutluluktan cunki ask mutlulugu öldürür,mutlulukta aski.Sen acimasiz herifin tekisin anladin mi kalpsizsin vicdansizsin ayrica en buyuk itsin dedikten sonra Can'dan bir tokat yedi.

Mert:Sen bana istedigin kadar vur abi,sana karsi nefretim gecmeyecek.Asla dinmeyecek ofkem.

Can:Defol odana ********

Mert:Zaten senin o cirkin kalbini gormeye daha fazla tahammul edemem,yakisıkli olsan ne yazar,her kiz pesinde olsa ne yazar tas kalplinin tekisin sen.dedi ve odasina cikti

TİLKİ

Doktor tam gidecekken

Tilki:Doktor bey.

Doktor:Efendim Kivanc Bey

Tilki:Onu gorebilirmiyim?

Doktor:Tabi buyrun.dedi ve Tilki bir hisimla Aylin'i aldiklari yogun bakim unitesine hazirlandiktan sonra girdi.Aylin uyuyordu.Hemen Aylin'in yanina gidip icini dokmeye basladi.

Tilki:Aylin,Aylinim.Lutfen uyan,lutfen.Aslinda ben hayvan herifin tekiyim. ,.. Her gece baska bir ten fakat Deniz hayatima girdiginde sadece gecici bir ruyaydaydim.Bizim askimiz silikti.Sonra sen geldin,kokun ayni Deniz gibiydi,fakat bircok degişik yonun vardi.Sen Deniz gibi eglence duskunu degilsin,bos zamanlarinda kitap okuyup yaziyorsun bu huyunu cok seviyorum.Masumsun safsin Deniz gibi degilsin bambaskasin simdi su an uyansan sana sana deli gibi asigim diye haykirsam.Sonra beni sevsen bu kati yurek artik dayanamiyor.Sana ihtiyaci var.İlk defa ama ilk defa sende aski buldum ask ne kadarda guzel bir his,beni birakma lutfen.SENİ SEVİYORUM.dedi ve bir damla gozyasi Aylin'in yuzune damladi.

Tilki tam odadan cikacakti ki Aylin gozlerini acti.Tilki bunu gormedigi icin odadan cikti.Ve umitsiz bir sekilde hastane koselerinde beklemeye basladi.

LEVMEL

X:Birini kurtardik fakat diger hasta yogun bakimda.

H:Kurtarirsiniz dimi ama

X:Belli degil hemsire hanim,yakinlarina haber verelim.

H:Haber verdik doktor bey fakat onlar gelemedi.Neyse ben diger yakinina haber vereyim dedi  ve Duru'yu aradi.Duru telefonu acmadi,sonra Meltem'i biri aradi,Arayan kisi x idi,

H:Alo,sey siz Meltem hanimin nesi oluyorsunuz?

X:Sey ben ar-arkadasiyim.

H:Meltem Hanim..............

X:Ne hemen geliyorum

Escapes Us News Agency (Bizden Kaçmaz Haber Ajansı)

X:Abi haber tum basina gonderildi ve simdiden 1000 den fazla kisi tiklamis

X2:İyi guzelde kizin ismini nereden ogrenecegiz

X:O is tamam patron,kizin ismi Aylin Taskin

X:...........

Geciktiginin farkindayim,bunun icin cok ozur dilerim ama derslerim yogundu.hem dershaneye de her gun gidince boyle oldu,votelerinizi ve yorumlarinizi eksik etmeyin. Opuldunuz, :)

Hiç Aşık Olmam Deme Seni De Bulur Aşk (AYTİL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin