O Yoksa Ben Yokum.

472 14 0
                                    

Olan oldu ve Meltem ile Levent kaza yapti.

AyTil

Aylin ve Tilki öpüşürken onlari izleyen ve ceken birileri vardi.Bunlar suphesiz paparazilerdi,ne de olsa Tilki unlu bir oyuncu idi.Su anda bir dizi teklifi gelmesede genc kizlarin sevgilisiydi.

Paparazi1:Kivanc Bey'i hic boyle gormemistim bomba haber olacak bomba.

O sirada Tilki Aylin'i kendine daha cok cekti,fakat Aylin nefessiz kaldigi icin geri cekildi.

Aylin:Tilki ben artik gideyim,diyip tam cikacagi an Tilki'nin telefonu caldi arayan kisi Levent'ti.

Tilki:Alo

X:Kivanc bey siz misiniz?

Tilki:Buyrun benim,bir sorun mu var?

X:Sey bir kaza olmus,iki kisi var olay yerinde,biri agir yarali.

Tilki:Ne?! dedi ve telefon elinden dustu.

Aylin:Tilki,Tilki ne oldu?

Tilki:Levent ile yaninda bir kiz kaza yapmis

Aylin:Meltemmmm dedi ve Tilki'nin kucagina bayiliverdi.

Tilki:-endiseyle-Aylin,Aylin ac gozunu,Aylin yalvaririm.dedi ve kucagina alip arabasina bindirdi.

Escapes Us News Agency

Paparazi:Abi yeni haberlerim var Kivanc Yapici ile ilgili.

X:Guzel,hemen tum magazin kanallarina ve dergilere gonderin.

Paparazi:Okey.

AyTil

Tilki hem araba kullaniyor hemde Aylin'i gozluyordu.

Tilki:Ac gozunu nolur Aylin dedigi sirada hastaneye yetisti.arkasindan da bir suru muhabir gelip deli deli sorular sormaya basladilar.Tilki hepsini tersledi ve Aylin'i bekledi.

Doktor iki saattir cikmamisti,

2 saat sonra

Doktor müşade odasindan cikti ve

Doktor:Kivanc bey hastanin nesi oluyorsunuz?

Tilki:Sey imm sey

Doktor:Aylin hanim gecici bir hafiza kaybi gecirdi.

Tilki:Ne der ve o anda yikilir

Doktor Tilki'nin yanina egilerek

Doktor:Umudunuzu yitirmetin Kivanc Bey,siz unlusunuz ama bu kiz sizi degistirmis anlasilan.

Tilki:Doktor ben UKALA adamin tekiyim,ben Aylin'i hak etmiyorum.O bana kalbini acti fakat arkadasi olarak,ben onun gulusunu,masumiyetini,safligini ve en onemlisi kalbini hak etmeyecek adi herifin tekiyim.

Doktor:Oyle demeyin Kivanc Bey.Sizin onceden hatalariniz olmus olabilir fakat gecmis sonucta,gecmis bitti.Siz bu zamana ve geleceginize bakacaksiniz,tekrar gecmis olsun dedi veTilki'nin yanindan kalkti ve tam gidecekken

Tilki:.......

MelLev

X:Hemen,hemen elektro sok cihazini getirin,hastayi kaybediyoruz.

H:Hemen getiriyorum,dedi ve elektro sok cihazini bulmaya calisti,ama basaramadi.Cunki hemsire yeni hemsireydi

X:Getirdinmi hani nerde?

H:Bulamadim yerinde yok dedi-yalan soyledi mi soylemdi mi-

X:Hay ben boyle isin(kufretme doktor bey hastaya dön hastaya:) dedi ve kalp masaji yapmaya basladi

X:Birini kurtardik hayirli olsun,diger hastada.....

Maskeli adam

Can:Aylin benim sadece benim Benim kadinim olmak zorunda,onu terk ettiysem de o benim,Benim adim da Can degilse Aylin benim ulen.

Mert:Ne oluyor abi kendi kendine konusuyorsun?

Can:Mert,Aylin'i kaciracagim sende bana yardim edeceksin

Mert:Sacmalama.Kabul etmiyorum,sana yardim etmeyecegim.

Can:Edeceksin yoksa Meltem'i öldürürüm,(Meltem Mert'in eski kiz arkadasi idi)

Mert:Meltem'e bunu yapamazsin,ona deli gibi aşıgim

Can:......

Biliyorum ki uzun zamandir yazamadim.Ama biliyorsunuz ki bu hafta sinav haftasiydi.Bomba bir bolum oldu.Votelerinizi ve yorumlarinizi eksik etmeyin. :))

Hiç Aşık Olmam Deme Seni De Bulur Aşk (AYTİL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin