SONBAHAR'IN SAKİNLESTİRİCİ GUCU Bolum-1
Aylin'in Ağzindan:Hayat,bana aci veriyor.Niye ben niye.Niye tum sıkıntı keder huzun beni
buluyor.Niye birini sevmekten korkuyorum.Tabi ya hep o Can'in yuzunden ilk defa birine aşık oldum o da terk etti gitti.Ben artik, aska inanmiyorum.Her erkek ayni.
Kıvanç'ın Ağzından:Hayattan yasamaktan cok sıkıldım.Ben niye yasiyorumki ortalikta ruh gibi dolaniyorum.Niye gittin Deniz ha niye biraktin beni.Sana daha doyamamisken niye.(Deniz trafik kazasi gecirdi ve öldü)
Yagmurlu bir gundu.Agaclarin yapraklari sararmis.Yerlere dokuluyordu.Aylin'de en cok sonbahari severdi.Hatta birgun Can ile oldugu zamanlar yagmurun altinda sırılsıklam olmuslardi.Yagmur onu sakinlestirmeye yetiyordu.
Kıvanç ise en cok İlkbahar'i severdi.Cunki Deniz ile baharken cimlerin uzerinde Deniz'e tac yapiyordu.Yaz yagmurlari papatyalari cok seviyordu.Ama sanki guzde ona huzur veriyordu
Aylin daha yeni uyanmisti.Uyanmasinin nedeni ise yagmurun o sirilti sesiydi direk pencereye bakti.
Aylin===>Supeeeer,yagmur yagiyor.Bugunde sakin olacagim demekki.
O sirada Aylin'in annesi Burcu Hanim seslendi.
Burcu===>Aylin kizim hadi kalk.
Aylin===>Ne oldu anne?
Burcu===>Az once baban aradi Edirne'den Amerikaya tasiniyoruz.
Aylin===>Ne? Anne ben gitmek is-te-mi-yo-rum.
Burcu===>Sus bakalim kucuk cadi.Hemen odana esyalarini topluyorsun 3gun sonra yola cikiyoruz.
Aylin===>Uf anne uf iyi tamam.
Aylin'in agzindan===>Uf ya beni sakinlestiren yerden de gidiyorum.Cok ozur dilerim yagmur,seni terk ettigim icin.
BUNDAN SONRA AŞIK OLMAK YOK bolum-2
3Gun sonra
Aylin gozyaslarina hakim olamiyordu.Ne de olsa ayriliyordu Edirne'den.Kim uzulmezdiki boyle bir duruma.Bir seye alismisken terk etmek ya da terk edilmek.(Edebiyata bagladim yine:-))
Esyalarini zor gucte olsa topladi.Tam odasindan cikacaktiki yaprak koleksiyonu yaptigi defterini unuttugunu fark etti.Ve hemen kosa kosa defterini aldi.Odasi artik bombostu,hersey yerlestirildigi yerde degildi.Aksine hersey kamyonete yerlestiriliyordu.Aylin uzgun bir sekilde evden cikti Aylin ve ailesi icin yolculuk basladi.
AYLİN'İN DUSUNCESİ===>Edirneden gidiyorum.Gittigim baska yerlerde de Edirne'de de BUNDAN SONRA AŞIK OLMAK YOK.(Buyuk lokma ye buyuk konusma Aylincigim:-))
Kıvanc'in agzindan===>Cok sıkıldım bu İstanbul'dan zaten tek basimayim.Amerika'yami gitsem.İstanbul bana Deniz'i hatirlatiyor.Artik onu unutmam gerekiyor.dedikten sonra hizli bir sekilde esyalarini topladi ve arabasina bindi 1.5 saat sonra havaalanindaydi.
Ucaga bindiginde herkes Kivanc'tan imza istedi.Ne de olsa unlu bir oyuncuydu.Kivanc hepsini tersleyerek yerine oturdu.
Aylin ve ailesi havaalanina yetismislerdi fakat bir sorun vardi.
Sorun 2 ucak Amerika'ya gidiyordu,birinci ucakta 2 yer.2.ucakta tek yer vardi.
Burcu===>Kizim artik tek yer olan ucaga sen bineceksin.Bizde babanla diger ucaga bineriz
.Hadi ucak kalkmak uzere,iyi yolculuklar canim kizim dedi ve Aylin'e ait olan valizleri Aylin'e verdi.Aylin ucaga bindikten sonra yanindaki yasli teyze ile sohbet etti
KOKUSU -bolum 3
O sirada bir anons duyuldu.Anonsta
X:Degerli yolcularimiz ucagimizda bir problem cikti bu yuzden İzmir Havalimanina inis yapiyoruz emniyet kemerlerinizi baglayiniz dedi ve herkes biraz sizlanarak emniyet kemerlerini bagladi.Ucak İzmir'e inmisken bir ucak daha inis yapti.Sonra Aylin'in yanina bir kiz geldi ve
X2:Aylin Taşkın siz misiniz?
Aylin:Buyrun benim.Bir sorun mu var?
X2:Sey sizin bineceginiz ucak şu yeni inen ucak.
Aylin:Tesekkur ederim dedi ve ucaga dogru ilerledi.Ucaga bindiginde yerini aradi ve sonunda
Kivanc'in yanina oturdu.
Aylin:Meraba ben Aylin
Kivanc:Bende Kivanc. Neden yanimdasin?
Aylin:Sey benim bindigim ucakta bir arza ciktida o yuzden bu ucaga yonlendirildim.
Kivanc birden Deniz'in kokusunu duyar gibi olur ve
Kivanc:Deniz.
Aylin:Ben Deniz degilim ben Aylin
Kivanc:Bikerecik sana sarilabilir miyim Aylin?
Aylin:Bir acin var galiba.
Kivanc:Evet Aylin sevdigim kiz trafik kazasi gecirdi.Yine soruyorum sana sarilabilir miyim?
Aylin:Cok uzuldum tabi sarilabilirsin dedi ve Kivanc'in yanina oturdu,Kivanc Aylin'e sımsıkı sarildi.
Kivanc'in agzindan:Kokusu ayni Deniz gibi,ama Deniz'den daha guzel ve masum,Asık olmak yok Kivanc hayir.Ya bu kiz da seni birakip giderse....
Aylin'in agzindan:Onu mutlu etmek hosuma gidiyor.Asık olmak yok Aylin.Ya o seni sevmiyorsa ve giderse.
2saat sonra,
Aylin ve Kivanc hala Amerika'ya gelmemislerdi.Aylin uyuyakalmisti.Kivanc'ta bunu fark etti ve bu anin keyfini cikararak.O da......
GÖZLERİ BENİ BÜYÜLÜYORDU -4.Bolum
O da Aylin'in beline sarildi.Kokusunu ceke ceke uyudu.Aylin'de bu
durumdan memnun olacak ki Kivanc'in gogsune yaslanip uyumustu.
30dk sonra
İlk olarak Kivanc uyanmisti.Aylin'i gogsunde yattigini gorunce ona kiyamadi ve kalkmadi.Sonra kuvvetli bir anons sesiyle Tilki (Kivanc) yerinden sicradi.Aylin'i uyandirmaya calisti.Ama Aylin uyanmadi.O sirada Aylin'in telefonuna bir mesaj geldi.Kivanc bunu fark etti.Ve Aylin'in telefonunu aldi mesajda
--->Aylin bizim bir isimiz cikti sen Amerika'ya git.Biz İstanbul'a yerlesecegiz.Bizim Amerika'daki yazliga yerles seni seviyorum guzel kizim.
Kivanc Aylin'i kucakladi ve valizleri aldi.O sirada bir taksi cagirarak Aylin'i arabaya valizleride bagaja koydu ve Kivanc'ta arabaya bindikten sonra Aylin'i kendi evine getirdi valizleride Aylin'i kendi odasina cikardiktan sonra valizleride odasina cikardi.Ve bir not yazip Aylin'in kaldigi odadan cikti. asagiya indi tv izledi ve bir sure izledikten sonra baska bir odaya cikip uyudu.
Aylin 1 saat kadar sonra uyandi.Yabanci bir yerde oldugunun farkindaydi.Hemen evden cikacakken yaninda bir not buldu Notta
?................................................ (surpriz) Aylin gulumsedi ve
su almak icin asagiya indi o sirada Kivanc'ta asagiya inmisti Aylin su ictikten sonra merdiveni gormedi ve Kivanc'in uzerine dustu nefesleri birbirlerine degiyordu,
Kivanc'in Dusuncesi=Karanlik olmasina ragmen gozleri beni buyuluyordu,cok yakindik.
Aylin:B-B-Ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Aşık Olmam Deme Seni De Bulur Aşk (AYTİL)
Ngẫu nhiênHep derdik ya kucukken hic asik olmam diye.Hic asik olmam deme seni de bulur Ask