21-Seokjin'i Öldürdün
Batı İttifakı
Alfanın Evi"Neden yemiyorsun güzelim?" diye şefkatli bir tonla sordu alfa.
"Canım istemiyor." dedi omega. Çatalı tabağın yanına bıraktı.
"Sırf senin için hazırlandı bunlar. En sevdiklerinden. Neden böyle yapıyorsun?"
"Sadece," dedi Taehyung burukça. "Burası ile ilgili anılarım pek hoş değildi ve hatırladığım şeyler canımı sıkıyor."
Gülümsemesi soldu alfanın. Onun da iştahı kalmamıştı artık. Güzel değildi yaşadıkları ama mecburiydi. Seokjin ne yaptıysa Taehyung için yapmıştı.
"Annemin odasına çıkabilir miyim? Biraz onun kokusuyla dinlenmek istiyorum." dedi omega. Kafasını salladı hafifçe Seokjin.
"Size afiyet olsun." diyerek sandalyesini geriye itti Taehyung. Masadan kalkıp yavaş adımlarla merdivenlere ilerledi.
"Mühür," dedi masada, alfanın sol tarafında oturan büyücü.
"Biraz dinlensin. Sonra bozarız." dedi Seokjin üst kata çıkan omegayı izlerken.
"O zamana kadar delta bizi bulur." dedi büyücü sesini biraz kısarak.
"Bulsa bile Taehyung'u alamaz. İzin vermem."
***
Güney İttifakı
Konsey Binası"Lider omegamızın kaybolduğunu değil kaçırıldığını düşünüyorum. Sonuçta lider omega. Artı olarak özel güçlere sahip. Deltanın da eşi. Biri bizi zayıflatmak için onu kaçırmış olmalı." dedi alfa komutan.
"Ben de aynı düşüncedeyim. Ormanda hiçbir iz yoktu. Kaybolsa ardından iz bırakırdı." dedi 4. Beta Birliği'nin lideri olan beta.
"Siz ne düşünüyorsunuz deltam?" Kendisine yöneltilen soruyla Taehyung'un ardında bıraktığı çizmeleri izlemeyi kesti delta. Gözlerini konuşulanları pek dinlemediğini belirtircesine soruyu soran kişiye çevirdi.
"Komutan Choi," dedi baş büyücü deltanın konuşulanları dinlemediğini anladığında. "Lider omegamızın kaçırıldığını düşünüyor. Siz ne düşünüyorsunuz?"
"Ben," dedi delta burukça gülümseyerek. "Sizden farklı olarak onu hissedebiliyorum ve biliyorum ki Taehyung şu an fazlasıyla huzurlu. Kendini mutlu hissediyor. Özlediği birilerine kavuşmuş. Ona biraz daha izin vereceğim. Bu huzura ihtiyacı var." Gözlerini kendisini izleyenlerin üzerinde tek tek gezdirdi. "4. Beta Birliği'ni Batı'ya gönderin. Taehyung orada. Onu bulduğunuzda bana haber verin. Taehyung'u oradan ben alacağım."
Yorgunca ayağa kalktı delta. Toplantının bittiğini bile söylemeden kapıya ilerledi. Sersemlemiş adımlarla çıktı toplantı odasından. Dolan gözlerini kimsenin görmemesi için kafasını eğdi. Boğazında büyük bir yumru vardı. Yutkununca geçmiyor, boğazını acıtıyordu. Arabasına binerken başı döndüğünden ufak düşme tehlikesi atlattı. Arabacının yardımıyla koltuğa oturdu. Arabanın kapısı kapandığında gözyaşlarını daha fazla tutamadı.
"Özür dilerim." diye fısıldadı.
***
Batı İttifakı
Alfanın EviKabartmalı, beyaz, çift kanatlı kapının önünde durdu Taehyung. Parmakları uzun süredir dokunulmamış soğuk kapı kolunu buldu. Hafif bir 'tık' sesiyle kapının açılmasını sağladı. Tek kanadı geçebileceği kadar aralayıp kafasını içeri uzattı. Anında burnuna doldu annesinin çok sevdiği kokusu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omega of the South
FanfictionGüney'in lideri Delta Jeongguk Kuzey'in lideri Alfa Yoongi ile girdiği savaşı kazandıktan sonra zaferle evine dönerken yaralı bir omega bulur. TAEKOOK YOONMIN