5-Omega of the North

11.5K 1.2K 569
                                    

5-Kuzey'in Omegası

Güney İttifakı
Deltanın evi

Zaman epey ilerlemişti. Akşam yemeği için sofra kurulmaya başlanmıştı deltanın evinde. Jimin ise alfa ile olan randevusundan bu saatlerde dönmüştü. Eve geldiğinde önce Jeongguk'un yanına çıkmış, sonra da Taehyung ile odasına kapanmıştı.

"Tekrar ağzın kulaklarında. Bugün neler oldu?" Jimin hayal alemine dalmışçasına bir gülümsemeyle dolanıyordu odada.

"Taehyung, Taehyung, Taehyung,"

"Tanrım, yine başladık." Derin bir nefes verdi Taehyung. "Evet Jimin ben Taehyung. İsmimi ezberlediysen hadi artık anlat."

"Şehrin biraz ilerisinde, Choi klanının oralarda bir göl var. Minik, etrafı çiçeklerle süslü, çok güzel bir yer. Oraya gittik. Gölün yanında kimse yoktu. Minik sepetimizi de alıp orada oturduk. Bana onlarca komik şey anlatıp karnım ağrıyana kadar güldürdü beni. Ben gülerken ise sürekli gülüşümün çok güzel olduğunu söyledi." Bakışlarını Taehyung'a çevirdi Jimin.

"Sanırım ondan hoşlanmaya başladım. Çok hoş ve eğlenceli bir insan. Ömrümün kalanını birlikte geçirmek için doğru kişi. Hem zaman içinde bu hoşlantının aşka dönüşeceğine de eminim. Bu sebeple," derin bir nefes aldı. "Evliliği kabul ettiğimi söyledim."

"Bu biraz hızlı oldu sanki. Ancak her neyse sen mutluysan gerisi önemli değil." dedi ve kocaman gülümsedi omega.

"Taehyung," gözlerini omegaya çevirdi. "Doğru olanı yapıyorum, değil mi?"

"Doğru olduğunu hissediyorsan doğru olanı yapıyorsundur."

Yatağa sırt üstü uzandı Jimin. Tavanla bakışmaya başladı. Bu sırada Taehyung onu izliyordu. Genelde yüzünü incelediğinden omeganın boynundaki ufak morluğu yeni fark etmişti. Tabi şişmiş dudaklarını da.

"Jimin, alfa piknikte lezzetli bir şeyler yemiş sanırım." dedi imayla gülümseyerek.

"Ne?"

"Şişmiş dudakların ve boynundaki morluk." Elini boynuna, alfanın öptüğü yere kapattı Jimin. O anı tekrar hatırlamasıyla karnı kasıldı.

"Bu sefer beni öptüğünde karşılık verdim." Kafasını salladı Taehyung anladığını belirtircesine.

"Alfa evliliği kabul ettiğini öğrendiğinde ne tepki verdi?"

"Bilmiyorum. Sadece Jeongguk'a söyledim evliliği kabul ettiğimi." Jimin'in yanına uzandı Taehyung.

"Sen gittikten sonra çok yalnız kalacağım."

"Burada en azından beta senin yanında olacak. Ancak orada ben tamamen yalnız olacağım."

"Benim burada yabancı gibi hissetmememin tek sebebi sensin. Sanırım ikimiz de bir süre alışmaya çalışacağız." Tavandaki bakışlarını birbirlerine çevirdiler.

"Zorlanacağız." dedi Jimin.

"Evet, zorlanacağız."

Kapının tıklatılmasıyla bölündü konuşmaları. Bir hizmetli içeri girip yemeğin hazır olduğunu haber verdi. Alfayı tekrar görecek olmanın heyecanıyla yanakları kızardı Jimin'in. Taehyung ile birlikte odadan çıktı. Yanaklarının yandığını hissediyordu. Avuçlarını yanaklarına bastırdı. Basamakları yavaş adımlarla indiler. Salonda oturmuş, Bayan Jeon ve delta ile sohbet eden alfayı görünce nefesleri hızlandı.

"Jimin," dedi onun bu halini fark eden Taehyung. "Sakin ol. Nefessiz kalacaksın."

"Deniyorum." dedi Jimin. Birkaç gün önce Jeongguk ile alay ediyordu ama şimdi kendisi yanıyor gibi hissediyordu.

Omega of the SouthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin