24-Be A Good Boy Alpha

5.5K 553 135
                                    

Bölüm tamamen Namjin smut içeriyor. Okumak istemeyen bölümü atlayabilir.

[!]Bu smut bölümü rimming içeriyor. Umuyorum ki rim kısmında saçma şeyler yazıp diğer okuyucularımın hevesini kaçırmazsınız.

24-Uslu Dur Alfa

Batı İttifakı
Alfanın Evi

"Yapma Seokjin," diye güçsüzce mırıldandı alfa.

Seokjin'in dişleri mühür yerinde dolaşıyordu. Böyle mühürlenmek istemiyordu Namjoon. Bu sebeple içindeki kurda yapabildiği kadar karşı çıkarak Seokjin'i durdurmak zorundaydı. Bağlı olmayan elini alfanın saçlarına daldırıp çekiştirerek boynundan uzaklaştırmaya çalıştı onu.

"Böyle mühürlenmek istemiyorum." diye fısıldadı gözleri kızarmış Seokjin'e. "İkimizin de pişman olacağı bir şey yapmayalım."

Seokjin ona hak vererek ne ara düğmelerinin çözüldüğünü bilmediği gömleğini omuzlarından sıyırıp attı. Dudaklarını tekrar karşısındaki alfanın dudaklarıyla birleştirdi. İki dudağının arasında kıstırdığı alt dudağı çekiştirip yaladı.

Namjoon'un gömleğinin düğmeleri tamamen açıp parmaklarını kaslı karnında dolaşırdı. Elleri alfanın esmer bedenini hızla talan ediyor, kasıklarına inip tekrar sıkı göğsüne çıkıyordu.

Aldığı zevkle mırıldanıp bağlı olmayan elini Seokjin'in ensenine kadar gelen, siyah saçlarına daldırıp onu kendine bastırdı. Dudakları arasına girmiş dolgun üst dudağı ıslak bir ses çıkacak şekilde emip dilini hızla sürttü kızarttığı yumuşak parçaya.

Seokjin üst dudağında hissettiği dille hırslanıp dişlerini geçirdi alfanın alt dudağına. Namjoon öpüşme yüzünden şişmiş alt dudağında aniden sivri dişleri hissedince inledi hafif bir acıyla. Ufak bir sızı dudaklarında dolandığında dudaklarını kaşıma isteğiyle doldu. Seokjin'den ayrılıp sızlayan dudağına dilini sürttü. Kaşıntı hissi hala geçmediğinde dişlerini bastırdı hafifçe.

Seokjin gömleği tamamen açılmış ve neredeyse omuzlarından düşmek üzere olan alfanın, terden parlayan esmer tenini, kasılıp duran karın kaslarını, boynuna bıraktığı ufak kızarıklıkları, fazlasıyla şişmiş alt dudağını ısırıp durmasını zevkle izledi.

Büyük bir susuzlukla Namjoon'a yaklaşıp diliyle şişmiş dudakları yaladı birkaç kez. Bunu yaparken dizlerinin üzerinde durması, dilini dışarı çıkartması, dağılmış ve terlemiş uzun saçları, koyu kırmızı irisleri onu aç bir kurt gibi gösteriyordu. Ki zaten öyleydi.

Karşısındaki alfaya aç bir kurttu Seokjin.

Dudakları üzerinde hissettiği dil, ufak sızıyı ve kaşıntı isteğini yavaş yavaş götürüyordu. Bu durumdan memnun kalmıştı. Bağlı elinin izin verdiği kadar ona yaklaşıp boştaki elini Seokjin'in yanağına çıkardı ve kendini sıcak dilin etkisine bıraktı. Alfanın ıslak sesler eşliğinde dudaklarını yalaması Namjoon'un aklını kaçırmasına sebep olmak üzereydi.

Seokjin, hala yumuşak dudakları dikiyle talan ederken yatağa destek almak için koyduğu ellerinden birini Namjoon'un omzuna yerleştirdi. Tırnaklarının ucunu sürterek aşağı indi. Artık Namjoon'un sol göğüs ucu ve hızlı atan kalbi parmakları altındaydı. Hafif kendini belli etmeye başlayan tırnağını sol ucun çevresinde dolandırdı büyük bir yavaşlıkla.

İlk defa bu tür dokunuşları tecrübe eden Namjoon, göğüs ucunu hassas noktası olduğunu fark etmişti. Seokjin baş parmağını sertleşmiş uca bastırdığında çığlık atarcasına inlemesi de bunun bir kanıtıydı.

Omega of the SouthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin