28-Gerçekler
Güney İttifakı
Jeon Klan BölgesiTaehyung evden çıktığında saat henüz sabah beşe geliyor, güneş yeni yeni doğuyordu.
Havalar serinlemeye başladığından üzerine aldığı hırkanın yakalarını iyice çekiştirip hazırlattığı arabaya bindi beta askerin yardımıyla. Arabacı o bindiğinde atlara hareket komutu verdi.
Yavaş yavaş ilerlemeye başlayan araba gittikçe hızlandı. Bir süre sonra arabanın yolda çıkardığı seslerden başka hiçbir ses duyulmamaya başladı. Taehyung kahvaltıdan önce evde olmak istiyordu. Bu yüzden arabacıya yapabildiği kadar hızlı gitmesini söylemişti.
Arkasına yaslanıp kollarını bağlayarak dışarıyı izlemeye başladı. Yol hızla akıp gidiyordu. Sonunda Jeon klan bölgesinden çıktılar. Birkaç dakika sonra şehre girdiler. Arabacı bildiği yolları hızla geçiyordu. Taehyung'un gelmek istediği yere yakınlaştığında yavaşladı. Sokağın sonundaki beyaz kapılı, iki katlı bir evin önünde durdu sonunda.
Taehyung araba durduğunda kendini dışarı attı. İki katlı evi inceledi bir süre. Kapıya yaklaşıp iki kere hızla vurdu. Herhangi bir cevap alamadığında daha sert vurdu. Sonunda adım sesleri duydu kapının ardından. Sadece birkaç saniye sonra kapı bir omega kadın tarafından açıldı.
Uykudan yeni uyandığı belli olan hafif şişmanca kadın Taehyung'u görünce gözlerini büyüttü. Sabahlığının önünü sıkılaştırıp kapıyı tamamen açtı ve omeganın önünde eğilip onu selamladı hızla.
"Liderim," dedi bariz bir şaşkınlıkla.
"Üst katınızda kalan kişiyi ziyarete geldim." diye açıkladı Taehyung kendini.
"Garam'ı mı?" diye sordu kadın daha çok şaşırarak. Kafasını salladı omega.
"Girebilir miyim?" Kadın hızla kenara çekilip omeganın içeri girmesi için yer açtı. Eliyle merdivenleri gösterip "Yukarı çıkın. Zaten tek kapı var. Orada kalıyor." dedi ve tekrar eğildikten sonra kapısını açık bıraktığı dairesine girdi. Taehyung merdivenlerde gözden kaybolana kadar onu izledikten sonra kapısını kapattı.
Taehyung ikinci kata çıktığında kadının dediği gibi tek kapıyla karşılaştı. Oraya ilerleyip pek sağlam görünmeyen tahta kapıya sertçe iki kere vurdu. Herhangi bir tepki alamadığında aşağıdaki kapıya yaptığı gibi daha sert vurdu.
"Sabah sabah ne istiyorsun Hayoon?" diye bağırarak kapıyı açtığında karşısında gördüğü kişiyle dondu Garam.
"Sana da günaydın." dedi Taehyung hafif alayla. Üzerindeli şaşkınlığı atlattığında kaşlarını çattı Garam.
"Ne için geldin bilmiyorum ama siktir git." dedi ve kapıyı kapattı hızla. Ancak Taehyung ayağını araya koyarak engel oldu ona.
"Konuşmalıyız." dedi dişleri arasından. "Eğer şimdi uslu uslu kapıyı açıp sorularımı cevaplamazsan zorla cevapları alırım."
"Neyin cevabını istiyorsun?" diyerek ufak bir çekişmenin ardından sonunda pes ettiğini belli etti Garam.
"İçeri girelim."
Garam kapıyı açıp Taehyung'un içeri girmesine izin verdi. Taehyung sanki kendi eviymiş gibi bir rahatlıkla onu beklemeden salon olduğunu düşündüğü odaya girip koltuklardan birine oturdu. Garam onun ardından içeri girdiğinde omeganın tavrına karşılık göz devirip eski üçlü koltuğa oturdu.
"Başla." dedi sertçe, evini inceleyen Taehyung'a karşı.
"İlk olarak bilmen gereken şeyleri anlatacağım. Sonra da gerekli soruları sorup gideceğim." Garam kafasını sallayarak onu onayladığında eski tekli koltukta arkasına yaslandı Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omega of the South
FanfictionGüney'in lideri Delta Jeongguk Kuzey'in lideri Alfa Yoongi ile girdiği savaşı kazandıktan sonra zaferle evine dönerken yaralı bir omega bulur. TAEKOOK YOONMIN