12-Alfa'nın Mührü
Güney İttifakı
Park Klan Bölgesi"Çok heyecanlandım. Sanırım yürüyemeyeceğim. Bu kıyafet de sürekli ayağıma dolanıyor. Kesin düşeceğim."
"Sakin ol Jimin. Hiçbir şey olmayacak. Şimdi gitmemiz gerekiyor." dedi beta.
"Taehyung nerede?"
"Annemle gittiler."
"Neden bizimle gelmedi ki?"
"Annem onu birkaç kişiyle tanıştıracakmış. Aldı götürdü."
Birlikte arabaya bindiler. Jimin'in nefesleri heyecandan tekliyordu. Beta onu sakinleştirebilmek için yol boyunca onlarca cümle sıraladı. En sonunda başaramayacağını anlayıp vazgeçti. Araba tapınağın önünde durduğunda beta indi ve ailesinin yanına ilerledi.
"Jimin neden inmedi?" diye sordu Taehyung.
"Geleneklere göre onu arabadan Alfa Min alacak ve birlikte tapınağa ilerleyecekler." diye cevapladı onu delta.
"Bunun bir anlamı var mı?"
"Hayır, sadece misafirlerin evlenecek çifti birlikte görmesi için böyle."
Alfa Min arabaya yaklaştı ve elini uzattı. Jimin'in eli alfanın beyaz parmaklarını kavradı ve alfadan destek alarak arabadan indi. Alfanın koluna girdi. Beyaz altın işlemeli hanbokun eteğini tutup ayağına dolanmaması adına biraz kaldırdı. Birlikte tapınağa ilerlediler.
"Kurtların dinleri oluyor mu?" diye sordu Taehyung 'Park Tapınağı' yazan şatafatlı tabelayı okuduktan sonra.
"Kurtların çoğu Tanrı'ya inanırlar. Her klanda bir tapınak vardır. Kurtlar inandıkları tanrıya ibadet etmek ve şükran sunmak için bu tapınakları ziyaret eder." diye açıklama yaptı beta.
"Sen Tanrı'ya inanıyor musun?"
"Tanrı'ya inanıyorum ama onu mutlu etmek için pek bir sey yaptığım söylenemez. Sadece inanmakla kalıyor."
Anladığını belirtircesine kafasını salladı omega. Gözlerini Jimin ile alfaya çevirdi. Tapınağın girişinde bir alfa tarafından karşılanmışlardı.
"Bu alfa tapınak görevlisi ya da din adamı gibi bir şey mi?"
"O Park klanının lider büyücüsü. Mühür törenine büyücüler önderlik eder."
Jimin ve Yoongi önlerinde büyücüyle içeri girdiler.
"Biz niye girmiyoruz? Törenlerine şahit olmayacak mıyız?" Hafifçe güldü beta.
"Şuraya," eliyle tapınağın balkonunu gösterdi. "Çıkıyorlar. Tüm halkın önüne mühürlenecekler."
"O balkon sadece mühür törenleri için mi?" Kafasını iki yana salladı beta.
"Orası halkı bilgilendirmek için de kullanılıyor. Duyurular büyücüler tarafından orada yapılır. Bir de böyle mühür törenleri için kullanılıyor."
"Anladım." dedi Taehyung sakince. Bu sırada Jimin ve alfa balkonda görünmüştü. Herkesin onları görebileceği bir noktada durdular.
"Şimdi ne yapacaklar?"
"Birbirlerine yemin edecekler. Sonra da birbirlerinin boyunlarındaki hassas noktayı ısıracaklar."
"Mühür töreni öylece bitmiş mi olacak?"
"Kısmen birbirlerini mühürlemiş olacaklar. Evlilikten sonra ilk birlikteliklerini yaşadıklarında ise tamamen mühürlü bir çift haline gelecekler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omega of the South
FanfictionGüney'in lideri Delta Jeongguk Kuzey'in lideri Alfa Yoongi ile girdiği savaşı kazandıktan sonra zaferle evine dönerken yaralı bir omega bulur. TAEKOOK YOONMIN