LeeKnowMinho:
Puşt nerdesin?
Bugün görünmedin hiç, tuvalette arkadaşlarını mı soradan geçiriyordun yoksa?
10:35
...LeeKnowMinho:
Hey, insan bir görüldü atar.
11:15
...LeeKnowMinho:
Galiba hormon tedavisi için hastanedesin.
Bu iyi birşey
12:48
...LeeKnowMinho:
Aekadaşların seni arayıp duruyor Changbin ağlamaktan şişti, susmuyor bir türlü.
En azından onlara haber ver.
14:45
...
LeeKnowMinho:
Taşak geçmeyi kes artık!
Götünü kaldır ya okula gel ya da arkadaşlarını ara.
16:15
...LeeKnowMinho:
Nerdesin şerefsiz köpek!HanJisungHan:
📍Konum📍LeeKnowMinho:
Sonunda!
19:42...
Minho konuma gelip etrafa baktı. Mükemmel villaların olduğu bir yerdi, neden burayı atmıştı ki?
"Han Jisung! Hangi deliğe girdin?" Her bağırışında ağlama sesi biraz daha yükseliyordu. Her arabanın arkasına, çöp konteynerlerine tek tek baktı ama kaynağı bulamadı. "Han Jisung! Neredesin?" Çantasını küçük bir dükkana emanet edip aramaya devam etti.
Fotoğrafını yoldan geçenlere tek tek sordu ancak kimse ne görmüş ne fe duymuştu. "Han Jisung! Çığlık at ya da gürültü çıkar!" Yola atılan portakalların geldiği yere koşmaya başladı.
Yerdr yatan bedeni görür görmez ayaklarının bağı çözüldü, yere düştü. "Bunu sana kim yaptı, söyle bana... Söyle dedim!" "Seonghwa..."
Sokak lambasının soluk ışığında hiçbirşey göremiyordu, telefonunu açacakken Jisung durdurdu. "Lütfen.. lütfen bakma." Sesi gittikçe kırılırken kolları arasına aldı bedeni.
"Kasıkların, acıyor mu?" Soruya cevap vermek yerine daha da ağlamaya başladı. "Ambulansı arayacağım, hastaneye gitmemiz gerek."
Felix hayatım aradan çekilsen mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Scarf Stayed On Gay MinSung ✔
FanfictionLeeKnowMinho: ATKIMI VER LAN PUŞT! Benim mükemmel atkım senin gibi bir gay için fazla pahalı.