Тэхён учиргүй хурдан гүйсээр Жонгүгийн өрөөнд орж ирлээ. Жонгүг утсаа оролдон сууж байгаад Тэхёноос цочин, утсаа газар унагачхав. Тэхён амьсгаадчихсан Жонгүгт ямар нэгэн юм хэлээд байгаа бололтой ам нь ангалзаад байв."Юу вэ, хён! Хүн айлгаад!.. юу юм бэ? Чанга хэлэл дээ! Татаа тунгаа тоглох гээд байгаа бол би чадахгүй ээ"
Тэхён толгой сэгсрэн, утсан дээрээсээ нэг юм харууллаа. Жонгүг хөмсөг зангидан утсыг нь аван харваас Жимин Юнги хоёрын цугтаа авхуулсан сэлканууд байв.
"Тэгээд юу гэж? Хённнн! Арай ч дээ, би юу гэж Юнги хёнтой Жимин хёнийг харддаг юм!!"
"... үгүй ээ, чи хардах хэрэгтэй штээ! Бүрр фэнүүд хүртэл ЮнМин гээд шип гаргачхаад байхад даа!"
Жонгүгийн дургүй бага зэрэг хүрж эхэлсэн ч өөртөө бат үгүй хэмээн хэлээд, Тэхёнийг өрөөнөөсөө хөөгөөд гаргав.
Meanwhile
"Пээээээ!! Гар мараа зүгээр авчихад яана??!!"
Жонгүг юүтүбээс ЮнМин шип гэж хайн бичлэг үзээд л, амандаа үглэн сууна. Түүний өрөөний хаалга нээгдэн Жимин орж ирлээ. Жонгүгийн дургүй хүрэн "Юнги хёний Жимин үү өөрөө?" Гэхэд Жимин гайхан юу яриад байгааг нь асуулаа.
"ЮнМин шип гэж мэдэх үү? Өөрөө?"
Жонгүг хошуугаа унжуулан өнөө бичлэгүүдээ үзүүлтэл Жимин инээмсэглэлээ.
"Яахав дээ, фэнүүдийн л хийсэн зүйл штээ. Тэгж ярьвал ТэКүүк гээд бас байдаг шүү!!!"
Жонгүг хоолойгоо засан утсаа аваад холоо шидчихэв. Тэгчхээд Жиминийг тэвэрлээ.
"Шип шүү дээ, хэхэ зүгээр л шип!"
YOU ARE READING
𝙅𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠'𝙨 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮~
FanfictionЖонгүг Жиминтэй өнгөрүүлсэн 100 хоног хэрхэн яаж өнгөрснийг тухлан сууж таалан соёрхоно уу!