,,Přestaň a soustřeď se," Yoongi vzal z Jiminových rukou skleničku s alkoholem, ,,začneš ty."
,,Tak koho?" zeptal se Jimin a poohlédl se kolem.
,,Ten u baru, bere si zrovna kelímek. Je lehkej, pěknej, teplej a hlavně si něco šňupnul, takže už bude trochu mimo," zaměřil se Yoongi znalecky na lehkou kořist pro začátek.
,,Fajn..." Jimin se postavil a už k němu šel s Yoongiho pohledem na zádech. Povídali si a trochu se i smáli, ale něco asi nevyšlo a Jimin se vrátil zpět.
,,Tak co?" zajímalo Yoongiho.
,,Nic," pokrčil rameny Jimin a sedl si.
,,Okej, teď já. Beru si támhle toho. Světlý vlasy, řetěz. Vypadá na bi, ale to je fuk. Sexy, něco už vypil, obtížnost trochu větší, nežs měl ty, ale pořád nic, co bych nezvládl levou zadní," vysypal ze sebe Yoongi a šel na věc. Jimin mohl jenom zírat. Yoongi měl tu kořist do pěti minut, dokonce to vypadalo, že půjdou někam do vyššího patra si to rozdat, ale Yoongi by tam Jimina sedět nenechal.
,,Takhle se to dělá. Prohráváš jedna nula. Teď si vem toho týpka tam vlevo. Gay to určitě není, ale ztrácí nad sebou kontrolu. Tyjo, vypil snad celej barel, ne? Asi bych si měl vychutnat tvojí porážku, ale já ti to ulehčím. Jdi za ním a jednoduše ho začni líbat. Zkusíme, jak dobře si povedeš, když půjde o kontakt," hnal Yoongi společníka. Marná snaha, Jimin se na kontakt neodvážil a konverzace se s tím klukem vést nedala, takže znovu neuspěl.
,,Proboha, je to s tebou horší, než jsem myslel. Beru si toho tam v rohu. Rozhodně není teplej, možná má holku, skoro v sobě nemá alkohol, vypadá, že je při smyslech, určitě zkušenej a stopro není debil. To bude oříšek, ale dám to. Ty sleduj a uč se," užíval si večer Yoongi. Chvíli to trvalo, ale i ten možná zadaný kluk Yoongimu podlehl. Jimin to nechápal.
,,Nesnášel gaye, tak jsem ho nechal, aby si připadal jako idiot," zasmál se Yoongi, když se hrdým krokem vracel ke stolku. Sedl si a chvilku vyhlížel další oběti.
,,Umíš sbalit holku?" zeptal se najednou. Přemýšlel, jestli to pro Jimina nebude jednodušší.
,,Vůbec, dej mi radši někoho jednoduchýho. Kluka," zamumlal Jimin. Cítil se pod psa, když Yoongi si každého jen tak obmotal kolem prstu.
,,Dobře. Co třeba... eh, ne, fuj. Hele, támhle. Holčičí gay, spousta energie, vyhlíží, alkoholu tak průměrně, ale vypadá, že by si zajezdil. Co ty na to?" nabídl Yoongi to nejlehčí, co viděl, ,,dívej, dokonce si tě všimnul. Jdi do toho, máš ho jasnýho už teď, to ti garantuju."
A měl pravdu. Jak Jimin přišel blíž, všechna pozornost se vrhla na něj. Dvě holky, jeden gay. Jimin se s nimi chvíli ostýchavě bavil, než mu jeho úlovek zlehčil práci odehnáním těch dvou přebývajících. Lehké jako facka. Gay se Jiminovi sám skoro nabízel a do deseti minut se už po něm plazil, že bylo těžké, se ho zbavit.
,,No vidíš, aspoň jeden," povzbudil ho Yoongi hned, co přišel.
,,Fuj, to už nechci nikdy zažít. Myslím, že mám jeho sliny všude," stěžoval si Jimin.
,,No bóže... Hele, už jsem si vyhlídnul támhle toho. Nemá zkušenosti, je tu sám, nepije, nekouří, netančí, nejí a není teplej. Asi je nerad ve společnosti a jen tak se nenechá. Je vyšší než já, což je trochu problém, ale to zvládnu. Je to nejtěžší, co jsem si mohl vybrat. Vlastně ne, druhý nejtěžší. Půjčíš mi tu kšiltku?"
,,Kdo je nejtěžší?" zeptal se ze zvědavosti Jimin a nechal si sundat čepici.
,,Ty," nasadil si pokrývku hlavy Yoongi a vydal se pro svou další oběť. Jimin nechápavě zíral. Yoongi byl v tu chvíli tak moc nahoře, tak sexy. Flirtoval s ním. Jiminovi se rozletělo pár motýlků po břiše. Ale nechápal, proč by měl být těžší než někdo, kdo ani není na kluky? Zatímco Jimin přemýšlel, co na něm se vlastně Yoongimu tak líbí, z asociála na druhé straně místnosti se stal... nadrženec. Klasická párty.
,,Ježiši, chtěl mě ojet tak moc, až jsem se bál," zavtipkoval Yoongi, když se mu podařilo uniknout.
,,Proč jsem já nejtěžší?" přešel rovnou k věci Jimin.
,,Protože tě nechci jenom pro zábavu a jsi jedinej, kvůli kterýmu nechám ty ostatní," vyhrkl Yoongi a vrátil Jiminovi kšiltovku.
,,Na co jsi ji potřeboval?" zeptal se hned Jimin ze dvou důvodů – odvádění od tématu a zájem.
,,Na nic, jen se mi líbí. Sluší ti," pokrčil rameny Yoongi a napil se.
,,Heh, díky," usmál se Jimin. Rozhodně si v tu chvíli nepřipadal nedostupný. Naopak, zdálo se mu, že by stačila jedna dobře zvolená věta a Yoongi by si pro sebe ukradl všechny jeho myšlenky.
,,Mohl bych si na chvilku půjčit tvýho kamaráda?" zjevil se u stolu jeden z Yoongiho úlovků a promluvil k Jiminovi. Ten byl situací tak zaskočen, až začal kašlat pití, kterého si usrkával.
,,Promiň, my už na večer něco máme," ujal se toho starší. Nevítaná společnost odešla a Jimin ještě dokašlával zbytky ze svého záchvatu.
,,My?" vydal ze sebe přiškrceně.
,,Nechávám si místo na tebe," usmál se Yoongi, ,,ale ty si můžeš dělat, co chceš, nebráním ti. Kdybys byl schopnej někoho sám od sebe sbalit, nechal bych tě si ho vzít domů, ale na to ty nemáš."
,,Nemám, no," řekl smířlivě Jimin, ,,v životě jsem sbalil jen jednoho kluka."
,,Tři," opravil ho Yoongi.
,,Tři?"
,,Taeho, toho gayouše a mě, ne?"
,,Přestaň, tebe jsem nesbalil. Ani toho gayouše, byl už načatej. Vlastně možná ani Taeho ne," zamyslel se Jimin.
,,Nevím, jak je to s Taem, ale mě jsi sbalil určitě," hlásil se dobrovolně Yoongi. Na to už Jimin neměl, co říct, tak jen nahlížel na dno sklenice, jejíž obsah už vhustil do sebe.
,,Ty už chceš asi domů, viď?" usoudil Yoongi z chování jeho unaveného kamaráda, který stydlivě přikývl. Tak se šlo domů.
ČTEŠ
Není láska jako láska
FanfictionMůj krátký rozhovor s hlavními postavami, abyste tušili, do čeho jdete: „Jimine, s panem Minem jste se seznámil přes klišé zaměněného čísla telefonu. Jak byste ho popsal, jaký je?" „Yoongi? Rád říká divný věci, většinou přesně to, co si myslí. A je...