XLVII.

60 7 0
                                    

Pigeon se na poli zdržel pouze půl dne. Poté, vyhnán velkým dravcem, se v pořádku vrátil domů, kde byl nejprve přivítán s nadšením, následně však nadšení opadlo. A to převážně proto, že se sice vrátil do domu, bohužel však do špatného.

,,Četl jsem, že holub používá magnetické pole na zemi a další takový věci, aby se dostal domů. Už se ho nezbavíme," informoval Yoongi lenocha, který od rána nehnul ani prstem.

,,Super, budeme mít holubinku!" zaradoval se Jimin. ,,Bude to Rita."

,,Je to kluk. Kdyby ses ho aspoň jednou dotknul, asi bys to věděl. Zatím jsi mi s ním moc nepomohl. Ani nevíš, že už jméno má. Pigeon. Ale ani mně se to moc nelíbí, takže se bude jmenovat Rico a basta," rozhodl Yoongi, jenž si ho svou prací kolem něj v hlavě trochu přivlastnil. Jimin se ještě zkoušel hájit a sám vymyslet lepší jméno, ale nevyšlo mu to. Ricův oblíbenec byl neústupný.

Den po dni Yoongi – sám – připravoval Rica na život na své zahradě. Hned první odpoledne zajel – sám – koupit nějaká prkna, ze kterých – sám – stloukl větší budku podle video návodu, – sám – opatřil malému kamarádovi dostatek dobrého jídla a nějaké hračky, které vzal z čistého zájmu, a nakonec to celé – sám – umístil vedle oněch skleněných dveří, kde se – sám – ujistil, že výkaly budou padat jen do krabice se starými novinami, které bude muset postupem času měnit.
Ano, Jimin s přírustkem do rodiny neměl moc starostí. Docela ho však bavilo staršího sledovat při práci s dřevem, a to především v největším vedru, když si Yoongi sundal tričko. Hezky se u té práce zapotil a na těle se mu při ní rýsovaly svaly. A to nejen na rukou, nohou, zádech a břiše, samozřejmě i na čele, protože se na svého pozorovatele mračil.

,,Jestli mi nejdeš pomoct s mytím Rica, ani se nepřibližuj," varoval Jimina na cestě do koupelny. Sice věděl, že holub není zas až tak špinavé zvíře – tuplem ne ten poštovní –, ale chtěl ho očistit. Jak si mohl být jistý, že s sebou malý příživník nenese ještě nějaké další potvory a potvůrky?

S Ricem šlo všechno jedna báseň. Jimina se trochu bál (patrně si nebyl jist, co od něj čekat), ale jinak mu nevadilo vůbec nic. Většinou sedával, kam byl položen, a to platilo i pro vodu. Na malých vlnkách ve vaně se pohupoval, jako by k tomu byl stvořen, šampón, též zakoupený v obchodě a doporučený velmi atraktivním mužem, mu nevadil. Nechal na sebe sahat a uvolnil křídla, když je Yoongi chtěl prohlédnout.

Byla to dřina, ale nakonec se večer Yoongi svalil do postele s dobrým svědomím. Rico se ve své budce uvelebil a Yoongi věřil, že se mu tam bude líbit. Ráno ho ještě zkontroluje, jestli se mu přes noc něco nestalo.

,,Zavřel bys dveře, prosím?"

,,Panebože, co taj děláš?!" vyjekl Yoongi a zvedl se rychlostí blesku.

,,Spím u tebe," zamumlal Jimin. Zněl, jako by vážně už skoro spal.

,,Musíš se mě nejdřív zeptat! Málem jsem pustil duši!" zlobil se Yoongi a odkryl peřinu z mladšího přistěhovalce.

,,Můžu u tebe spát?" zachraptěl Jimin neochotně.

,,Jo," povolil Yoongi a šel zavřít ty dveře. Hupsnul do postele po druhé, zachumlal se, přisunul se k Jiminovi a nechal se obejmout. Jimin totiž takhle spával rád. Byl na to zvyklý od Taeho, se kterým takhle spal vždycky.

,,Hezky voníš," zašeptal noční objímač a ještě se na svého méďu natlačil.

,,To se se mnou chceš vyspat, nebo proč mi to říkáš?" uchechtl se Yoongi.

,,Dneska ti to při práci seklo, to musím uznat," zamumlal Jimin trochu z cesty. Nejspíš by to řekl, i kdyby Yoongi mlčel.

,,Pff, to určitě. Potil jsem se až na zadku, měl jsem mokrý i konečky vlasů," zavrtěl hlavou nevěřícně Yoongi.

,,No právě," pochvaloval si mladší s unaveným úsměvem, který Yoongi vidět nemohl.

,,Proboha, ty sis něčeho loknul nebo co? Jestli jo, tak to řekni a jdem si užít," culil se do tmy nabuzeně starší. Taková konverzace mu vyhovovala.

,,Ne," brblal Jimin, který už skoro spal. ,,Příště mi dej vědět, až budeš zas makat na budce, to bych si nechal líbit."

,,Příště budeš makat ty, ještěs pro Rica neudělal nic. A to příště je zejtra. Je potřeba víc upevnit střechu a nějak to celý nabarvit, je to špinavý, vůbec to není hezký. Taky jsem si říkal, že by ocenil i bydýlko víc na levý straně."

,,Když mi s tím pomůžeš."

„To víš, že jo."

Není láska jako láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat