10.rész

468 37 0
                                    

Jungkook körülbelül 30 perccel korábban leparkolt a Spectrum parkolójába.  Büszke volt magára, hogy kordában tartotta magát, és nem ért ide egy-két órával korábban.  Két nagy, divatos buszt látott az épület előtt, és az alkalmazottak többsége kint volt, és segítettek különböző felszereléseket az egyik buszra rakni.

Jungkook hívásuk után néhányszor felvette a kapcsolatot Jinnel, és Jin azt mondta neki, hogy hoznia kell néhány váltóruhát, mert ők egy éjszakán át egy szállodában szállnak meg, és hogy a tengerparton fognak modelkedni.  Jungkook nagyon izgatott volt a tengerpart miatt.  Szerette a strandot, de gyermekkora óta nem járt a tengerparton.

Sara azzal a személyel beszélgetett, akiről Jungkook feltételezte, hogy az egyik buszsofőr.  Jungkook vett egy mély levegőt, és kiszállt az autójából.

Amikor Jungkook  Sarahoz ért a telefonja a kezében volt , valószínűleg e-maileket nézegetett.

Amikor észrevette, felcsillant a szeme.

-Jungkook! Remek, itt vagy – szünetet tartott, és rámosolygott.

- „Teljes munkaidős modellként szeretnénk felvenni téged a Spectrum modellügynökségünkhöz” – mondta.

Jungkook nagyon meglepődött, mert szent szart fel akarták venni és tényleges munkát adnak tényleges modellként.

A fiatal modell elmosolyodott, és mohón bólintott.

Szívesen dolgoznék a cégnél” – mondta izgatottan.

Sara rámosolygott.

-Jó, mostantól hivatalosan is a Spectrum modellje vagy – vigyorgott a nő.

Jungkook sokszor megköszönte, és nem tudott megszabadulni az arcán elterülő széles mosolytól.







Taehyung mellett ült az első osztályú buszon.  A bőrülések kényelmesek voltak, és elegendő hely volt előttük.  Seokjin, Hoseok, Jimin és Yoongi is a buszon volt, egy csomó más emberrel együtt, akiket Jungkook nem ismert fel.  Négy női modell volt, az egyik neve Taeyeon volt.  Nagyon szép volt.

Néhány perc múlva Taehyung izgatottan mondta Jungkooknak, hogy őt is felvették az ügynökségbe.  Ez megzavarta Jungkookot.  Nem volt Taehyungnak már ügynöksége?  Jungkook annak is nagyon örült, hogy többet láthatta Taehyungot.

Jungkook és Taehyung már 30 percig beszélgettek, amíg utaztak .  Taehyung megkérdezte tőle, hogy szerinte melyik a legjobb Pokémon, és ez nézeteltérést váltott ki közöttük .  Vitatkoztak azon, hogy ki a legjobb Pokémon, mint a gyerekek.  Hátul Yoongi szórakozott volt.

Rövid csend lett, miután mindketten megállapodtak abban, hogy abbahagyják a vitát, amit Jungkook hamarosan megszakított egy kérdéssel.

Mivel felvettek a Spectrumba, ez azt jelenti, hogy még nem volt  szerződésed a cégnél. De azt hittem, már dolgoztál itt. – mondta Jungkook.

Taehyung enyhe homlokráncolással az arcán sóhajtott.

Kirúgtak.”

Jungkook összevonta a szemöldökét, és várta, hogy Taehyung elmagyarázza.

„Tehát az ügynökségem fel akarta cserkészni ezt a fickót, Kim Jongint. Nem engedhették meg maguknak azonban, hogy egy másik modellt fizessenek a már meglévő alkalmazottakon felül. Tehát le kellett mondaniuk valakit, mert nagyon fel akarták venni.” egy pillanatra megállt. 

És én voltam az a srác, akit elbocsátottak – fejezte be sóhajtva.

Jungkook is látta, rosszul érezte magát Taehyung  ez miatt.  Az idősebb férfihoz fordult.

-Bár rendben van. Most van Spectrumnál vagy , igaz?  Kicsit mosolygott Taehyungnak.  Taehyung szélesen elmosolyodott.

Igen.

Póz |VKook| BefejezettМесто, где живут истории. Откройте их для себя