2.rész

912 53 0
                                    

Jungkook idegesen ült a kocsijában, és az előtte álló magas épületre nézett.  A Spectrum Magazine székházát nézegette, amelyet egy ideje csodált.  Megfogta a kormánykereket, és mélyet lélegzett

A hét elején arról értesítették Jungkookot, hogy 10: 00-kor találkoznak.  Jungkook 9: 00-kor már ott volt.  Kínosan érezte magát, amiért ilyen korán már ott volt, de nem tudott segíteni rajta.  Nagyon izgatott volt ezért.  Ráadásul minél korábban jön , annál jobb, nem ?

Kiszállt a fehér autójából és a bejárati ajtó felé tartott.  Kinyitotta az ajtót , és el csodálkozott azon, amit látott .
Az előcsarnok hatalmas volt, és a dekoráció kivételével minden fehér volt.  A dekoráció a szivárvány minden színét tükrözte.  Piros festmények a falakon, narancssárga virágok, arany órák, zöld növények, kék vázák és lila szőnyeg csak néhány dolog, amit látott.  Ami igazán meghökkentette Jungkookot, az a nagy csillár ami  lógott a magas mennyezetről.  A kristályok szivárványszínűek voltak, és mindegyik kristály egyszínű volt.  A csillár fölött fény ragyogott rá, és ragyogó színes fényt vetett a fehér csempére.

Egy sötét hajú nő beszélgetett egy magas, ezüst hajú férfival.  Bizonyára a szeme sarkából látta Jungkookot, mert hirtelen megfordult, és nagy mosollyal az arcán nézett rá.

- Helló Jungkook!  Köszönt, amikor odament.

  – Mit csinálsz itt ilyen  korán?   kérdezte barátságos hangnemben.

„Nem tudtam mit kezdeni magammal sajnálom . Túl izgatott voltam  a munka miatt . Egyébként még egyszer köszönöm.”  - mondta Jungkook.  Sara bólintott a magyarázatára.  Aztán a magas, ezüst hajú férfihoz fordult.

„Namjoon, ő itt Jungkook. Ő fog modellkedni ebben a hónapban.”  Intett Jungkooknak. 

Jungkook, ő Namjoon. Ő az egyik legnagyobb írónk a Spectrumnál” – jelentette ki.

Namjoon kinyújtotta a kezét.

- Örülök, hogy megismertelek Jungkook!  - mondta mosolyogva.  Jungkook észrevette a gödröcskéit.  Jungkook megfogta a kezét és határozottan megrázta

-  Én is  örülök , hogy találkozunk Namjoon – mondta barátságos hangon.  Jungkook valójában elég félénk volt, így ezek után nem sok mindet mondott.

- Szóval, Jungkook. Mivel már itt vagy, szeretnél egy túrát? Akkor megmutatom a fotós szobát – ajánlotta a lány.  Jungkook bólintott, és követte Sara-t

Sara megmutatta neki az írószobát, a tárgyalót, az irodáját és néhány nagyobb szobát, mielőtt elvitte volna a fényképészeti szobába.  Megfordította a kilincset , és kinyitotta az ajtót.  Jungkook látta, hogy az emberek kamerákat, lámpákat és egyéb berendezéseket állítanak fel.  Jobbra nézett, és látta, hogy a haj- és sminkes emberek elkészítik állomásaikat, és a stylistok átnézik a ruházatot.
Sara kinyitotta a karját, arra utalva, hogy az egész szobáról beszél.

Ez a fotószoba. Magazinunk divatrészleteihez használjuk” – magyarázta. 

Ezt a szobát híres LMBT + emberek fényképezésére is használják, akikkel cikkeket készítünk” – mondta büszkén
Jungkook csodálkozva nézett körül a nagy szobában.  Még soha nem volt ilyen csodálatos fényképészeti szobában.  Sara az órájára nézett.

- Úgy tervezik, hogy körülbelül húsz perc múlva kezdik felkészíteni téged és Taehyungot, így oda ülhetsz, miközben várod, hogy mindenki készen álljon – mondta Sara, miközben intett egy.  Jungkook zavartan hajtotta le a fejét.

- Taehyung?  Kérdezte.

„Igen, Kim Taehyung. Közismertebb néven V. Ő lesz a másik férfi, akivel a képeket készíted” – tájékoztatta a nő.  Jungkook megértően bólintott.

Póz |VKook| BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang