Jungkook végiggörgette az Instagramot. Az utóbbi időben sokkal többet szerepelt a közösségi médiában. Jungkook még néhány dolgot is közzétett. Számos követőt is szerzett, és megjegyzést fűztek a fotóihoz.Miközben görgetett, ráakadt egy Seokjin által közzétett képre (Seokjin elvette Jungkook telefonját, és bekövette saját magát Jungkook számára, miután megtudta, hogy Jungkooknak van Instagramja).
Egy kép volt kin róla és Taehyungról a tengerparton, Taehyung hátán Jungkookal és mindkettőjük arcukrcán nagy mosollyal. „Szerelmes madarak <3” felirattal.
Jungkook sikítani akart. Fogalma sem volt, hogy Seokjin ezt lefotozta, vagy hogy a képeket online feltette és megjelölte rajta . Megnézte a megjegyzéseket@ heckyeahyoongi: ez nekem túl imádnivaló AAAHHH94
@ karasunothanks: Aranyosak
@ shining.bangtan: Ez a Ship már elszállt, és most nincs megállás
@ brendonsasshole: Bassza meg olyan imádnivaloak.
@ _afroducky_: Következő állompár.
Jungkook kissé elpirult, és egy kis mosoly kúszott az arcára, mert az emberek Shipelték őket. Az emberek azt hitték, hogy jók lennének egy kapcsolatban. Ez Jungkookot valamiért boldoggá és kissé szégyenlőssé tette.
Jungkook felsóhajtott. Csak a modellmunkájára és Taehyungra gondolt. Középiskola óta nem volt ilyen érzése bár ottsem nagyon . A szíve kissé gyorsabban dobogott, amikor közelben volt, minden bóknál elpirult, és boldognak érezte magát odabent, amikor csak rá gondolt.
Istenem, valóban úgy hangzom, mint egy középiskolás gyerek.- Szóval, milyen szerencséd van az újonccal? Hoseok elvigyorodott. Hoseok elterült Taehyung kanapéján. Taehyung a lejátszott televíziós műsorra összpontosított, de úgy tűnt, Hoseok nem érdekelte kevésbé. Barátja hangjának hallatán a szeme Hoseok felé lendült. Kicsit elmosolyodott és lesütötte a szemét.
- Miért érdekel ennyire a szerelmi életem? Szerezd meg a magadét – dobta játékosan párnát Hoseok arcára. Hoseok felhorkant
„Tudsz a randevúval kapcsolatos szerencséimről, Tae Tae. Nincs ilyenem. Azonban” – hajolt Hoseok és a mellkasába bökte Taehyungot
-Nyilvánvalóan neked van némi szerencséd a ilyen téren és szeretném tudni, hogy megy ezzel minden. – Hoseok a fejét a kezére támasztotta, és karját a kanapé támlájának támasztotta. Ismét meg forgatta a szemét, de Jungkook gondolatára elmosolyodott.
„Azt hiszem, a dolgok jól mennek. Időnk túlnyomó részét együtt töltöttük a tengerparton, és ez a fiú jól néz ki félmeztelenül” – mondta Taehyung Hoseoktól elfordított szemmel. Hoseok felvonta a szemöldökét, és elmosolyodott:
- Szeretném elvinni egy másik tényleges randira.
- Akkor hajrá, haver. Mit tervezel csinálni? - kérdezte Hoseok. Taehyung vállat vont.
„Lehet, hogy elviszem moziba? Aztán esetleg vacsorázni? Nem tudom, általában nem szoktam randevúzni aranyos fiúkkal. Vagy egyáltalán randevúzni igazán. De főleg ilyen aranyos fiúkkal” – Hoseok bólintott
„Nem szabad túl sokat aggódnod. Nagyon jól fogsz teljesíteni” – mosolygott Taehyung a bókra. Hoseok folytatta a tanácsával:
„A filmek jók, de előtte vidd el vacsorázni. Nézzetek meg egy horrorfilmet. Talán rá tudnád venni, hogy hozzád ölelkezve ragaszkodjon a kedves élethez.” Hoseok elvigyorodott. Taehyung ismét egy párnával ütötte meg.
- Remek. Vacsora, aztán film. Megvan – erősítette meg Taehyung, és bólintott. Elővette a telefonját és ellenőrizte az időt.
Felállt a kanapéról, és visszatette a telefonját a zsebébe. Hoseok ránézett, magyarázatot várva, hogy hirtelen felkel.
- Ma munkába kell mennem – húzta cipőjét Taehyung. Hoseok elismerően mordult fel. Miután befejezte cipőjének és kabátjának felvételét, kinyitotta az ajtót:
„Később találkozunk, Hobi!
أنت تقرأ
Póz |VKook| Befejezett
أدب الهواةFordítás Befejezett ~2021.05.20 ~2021.06.30 By:@hellyeahyoongi