Jungkook, Taehyung és az egyik másik modell, Kyungsoo egy másik vállalat épületének nagy öltözőjében álltak.
Egy másik magazin felhívta a Spectrumot, és három férfi modellt kért az öltöny modellezéséhez. Sara szerint Jungkook, Taehyung és Kyungsoo tökéletes lenne a munkához. Tehát kijelölte nekik a dolgukat , és útnak indította őket
Kyungsoo nem volt túl beszédes, és a szeme nagyon nagy volt. A három fős csoportban folytatott beszélgetés nagy része Taehyung és Jungkook között folyt . Úgy tűnik, ez nem nagyon zavarta Kyungsoót, mivel időnként elmosolyodott a pár interakcióin.
Jungkook nem láthatta a többieket a készülődésben, mert elfordult tőlük mindkettőtől. Azt kívánta, bárcsak láthatná Taehyungot megint hiányos öltözetben.
Ettől úgy hangzottam, mintha perverz lennék.A tekintetük más volt, mint amit megszokott. Nyilvánvalóan öltönyt viselt. Az öltöny fekete volt, sötétvörös nyakkendővel. A szem sminkje pedig inkább vörös volt. Egész sminkje vörös-bronz színű volt, de nem volt nagyon rikító . A haját is hivatalos, mégis szexi módon állították be. Új megjelenés volt, de Jungkook nem mondhatta, hogy nem tetszik neki. Úgy érezte magát, mint az Ouran Academy Host Club tagja, vagy valamiféle titkos ügynöknek, mint James Bond.
Amikor Jungkook elkészült, megfordult, hogy a másik kettőre nézzen, akik szintén végeztek. Kyungsoo hasonló stílusú volt, de a haja az ellenkező oldalon vált el, sminkje elég sötétzöld színű volt vörös helyett, öltönye pedig mélylila volt. Sötétzöld csokornyakkendőt is viselt, míg Jungkook normál nyakkendőt viselt. Nagyon szépen nézett ki.
Amikor Jungkook meglátta Taehyungot, megesküdött, hogy felhagy a légzéssel. Karamellás haja enyhén összegömbölyödött, balra szétnyílt, és szépen eltűrt mindkét fül mögött. Le volt zselézve amely szépen és helyén tartotta. A szem sminkje bronz, ajka pedig a szokásosnál vörösebb volt. Fekete öltönyt viselt (más, mint Jungkooké), sötétarany nyakkendővel. Egész másképp nézett ki, mint amit Jungkook valaha látott az idősebb férfin, és elállt a lélegzete.Kyungsoo a tükörbe nézett, míg Taehyung ugyanezt tette. Jungkook azonban azzal volt elfoglalva, hogy megnézze Taehyungot, mert rohadtul jól nézett ki. Taehyung átnézett Jungkookra, a fiatalabb férfi pedig gyorsan félrenézett, nehogy rájöjjön, hogy bámulta . Taehyung hagyta, hogy egy kis mosoly kúszjon az arcába, amikor Jungkookra nézett.
-Nos, asszem menőn nézel ki , Jungkook! - kommentálta Taehyung, miközben szégyentelenül nézte a másikon fel és le. Jungkook kissé elpirult, de kuncogott.
„Menőn? ” Szórakozottan felvonta a szemöldökét, miközben az ing mandzsettájával foglalatoskodott.
„Igen, azt mondtam, hogy” Menőn „. Azt hiszem, ez egy teljesen elfogadható szó – védekezett Taehyung -, de tényleg, jól nézel ki. Nagyon, nagyon jól.” Jungkook vett egy mély lélegzetet, és elpirult. Nem Taehyung arcát nézte, de gyakorlatilag érezte a másik tekintetét magán. Amikor visszanézett, Taehyung nem is rejtette el bámulását. Jungkook nagyot nyelt. Ismét Taehyung felé nézett.
-Te magad sem nézel ki túl rosszul – jelentette ki. Taehyung bólintott, és röviden maga elé nézett az egyik tükörben.
– És te jól nézel ki, Kyungsoo – mondta Jungkook. Kyungsoo, aki már a kettőt nézte, mosolygott és gyors köszönetet mondott.
„Remek! Srácok készen álltok . A díszlet is elkészült, és készen állunk arra, hogy mindannyian elkezdhessétek a forgatást” – lépett be egy nő az ajtón, és elmondta nekik. Bólintottak, és követték az ajtón.
A forgatás egy nagyon szép házban volt, sok antik tárgyzal. Taehyung volt az első egyéni forgatásra
Jungkook szerette nézni Taehyungot, amíg ő pózolt. Olyan koncentrált volt, mégis olyan nyugodt, és minden munkát tökéletesen elvégzett. Mindent adott a fotósnak, amit csak akartak, és még sok mást. Minden, amit tett, annyira természetesnek tűnt, mintha korábban sokszor gyakorolta volna a pózokat. Nem beszélve arról, hogy Taehyung is rendkívül vonzó volt. Úgy tűnt, hogy szereti a munkáját, és olyan jól ért hozzá. Jungkook ezen napon arra törekedett, hogy természetesnek tűnjön ő is.Taehyung Kyungsoo mellet , Jungkook pedig Kyungsoo után állt. Jungkook sötétvörös gitárt kapott kellékként. Kiegészítette a nyakkendőt és a sminkjét. Jungkook első ösztöne az volt, hogy átveti a vállán, szóval ezt tette. Próbált hűvösnek, magabiztosnak és kissé beképzeltnek tűnni, ami bevált. Belülről nem volt menő vagy magabiztos, csak nagyon aggódott amiatt, hogy nehogy eltörje az eszközt . Még néhány pózot készítettek a gitárral, néhányat pedig egy teáscsészével és csészealjjal. Többnyire megőrizte hűvös, magabiztos és beképzelt pillantását, időnként elmosolyodott. Csak azt tette, amit helyesnek érzett. Taehyung egész idő alatt intenzíven figyelte őt, miközben dolgozott.
Egyéni fotozások után néhány csoportos és néhány páros fotozást is hajtottak végre. Amikor Jungkook fényképeket készített Taehyunggal, a fotós megdicsérte őket, hogy milyen jól működnek együtt. Amikor Jungkook a Taehyung mintájával készült, olyan természetesnek érezte magát. Egyáltalán nem volt kényszerű vagy kínos, és élvezte.
Órákig tartó munka után végeztek a hajtással. A fotós megköszönte nekik, és elmondta nekik, hogy nagyszerű munkát végeztek. Azt is elmondta nekik, hogy a képeket akkor küldi el nekik, amikor azok teljesen készen lesznek.
Jungkook szomorú volt, hogy le kellett vetnie az öltönyt . Nagyon tetszett neki. Azért is fel volt háborodva, hogy Taehyungot már nem láthatta öltönyben. Remélte, hogy Taehyungot máskor is láthatja öltönyben. Talán meg kellene mondania Taehyungnak, hogy gyakrabban viseljen öltönyt.Jungkook visszatért a szokásos ruhájába, és épp ki akart vonulni a Spectrum parkolójából, amikor az ablakán dörömbölés hallatszott. Döbbenten ugrott, de nem lepődött meg, amikor ismerős modellt látott az ablakán. Letekerte az ablakot
„Hagyd abba ezt! Jézusom, Taehyung egy nap biztos szívrohamot kapok miattad !” - szidta Jungkook. Úgy tűnt, hogy ez nem lepte meg.
- Bocs, Kookie – lihegte. Úgy tűnt, hogy csak azért rohant át a parkolón, hogy Jungkook autójához érjen:
„Csak azt akartam kérdezni tőled, hogy szeretnél-e holnap velem vacsorázni? És megnézni egy filmet ?” Taehyung szinte idegesen megvakarta a tarkóját. Jungkook szélesen mosolygott
- Természetesen, Taehyung. Szeretnék – mondta őszintén. Taehyung arca azonnal felcsillant.
„Ó! Remek! Tehát ötkor találkozunk? Vagy fel kéne vennem téged ? Igen, tényleg felveszlek, ha ez rendben van neked. Szükségem van a címedre, vagy csak te-„
-Taehyung – vágta félbe Jungkook a másik hadarását, és kuncogott egy kicsit -, öt körül felvehetsz. Ma este elküldöm neked a címemet, rendben? mondta. Taehyung bólintott
„Oké.”
-Oké. Jó éjszakát, Taehyung. Holnap találkozunk – mosolygott Jungkook. Taehyung ismét mohón bólintott.
„Holnap. Ötkor. Oké. Jó éjt, Kookie!” Taehyung csak úgy ragyogott, és izgatottan elindult.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Póz |VKook| Befejezett
FanficFordítás Befejezett ~2021.05.20 ~2021.06.30 By:@hellyeahyoongi