9.rész

466 40 0
                                    

Bang bang bang!

Jungkook telefonja megszólalt.  Kihúzta a zsebéből a telefonját, és hálószobája ajtajára támaszkodva megnyomta a válasz gombot.  Éppen egy újabb unalmas  munkahelyi napból tért haza.  A füléhez tette a telefont.

Helló?”  Szólalt meg.

Helló, Jungkook!  Jin vagyok, a fotós. Valószínűleg emlékszel rám. Én vagyok az a  igazán jóképű és...”

Úgy tűnik , hogy életért a tárgytól.

Sajnálom! Igen, mindenesetre szerettem volna tudatni veled, hogy a Spectrum akar téged és Taehyungot, hogy újra nekünk modellkedjetek „- mondta.  Jungkook felvonta a szemöldökét.

-Tényleg? Ez nagyszerű! Szeretnék újra modellkedni nektek. – kiáltotta izgatottan Jungook.

Tökéletes. Jövő péntektől hétfőig szabad vagy? Ekkor lesz megtartva” – tájékoztatta Seokjin.

Meddig tart ez a fotózás?

„Igen, az vagyok. A részmunkaidős munkám során a főnökömmel kell megállapodnom, hogy bárki más töltse ki helyettem. Ez nem jelenthet problémát” – mondta Jungkook.

Remek! Taehyung már tájékoztatott minket arról, hogy képes lesz veled modellkedni, ha elérhető lennél, vagyis” – mondta Seokjin.  Szünetet tartott.

  „Egyébként érdemes megnézni a közösségi oldalakat. Úgy tűnik, hogy neked és Taehyungnak már van egy kis közös rajongó táborotok” – mondta Seokjin.  Jungkook szinte látta a mosolyt Seokjin arcán.

Tényleg? Ezt biztosan megnézem” – mondta a fiatal modell.

Rendben, azt hiszem, ez minden. Legyél hétfőn 10 órakor a Spektrumban. Jó napot kívánok!”  Seokjin befejezte a hívást.

Jungkook elhúzta a telefont a fülétől, és az ágyára ugrott.  Megnyitotta az Instagram alkalmazást, és felment a Spectrum hivatalos Instagram oldalára.  Rákattintott egy képre róla és Taehyungról, előhúzva a megjegyzéseket.

@ .ereriisotp: Olyan dögösek wtf?!!

@ .jesuschristphan: Újra modellkedniük kell együtt.

@ .panicatthelamemiddleschooldance: TÖBB KÉPET SZERETNÉK RÓLUK PLSS

@ .nevek kihagyása: Jdkdkdkkdkdkyky

@ .svt17_trash: szóval ilyen képeket is tudok még kiteni, vagy...

@ .puppy__loveXD: F4f valaki segítene kérem a szemem nem bírja ezt a szexiséget?

@ .jennis_left_nostril: Kérjük, kérem, hogy modellelkedjetek többet.

Jungkookot kellemesen meglepte minden pozitív megjegyzés.  A magazin rajongói nyilvánvalóan szerették őket.  Ez nagyon boldoggá tette.

Amikor megnézte a fénykép feliratát, és látta, hogy Taehyung Instagramját megcímkézték.  Jungkook az Instagramjára ment, és nem lepődött meg, amikor több mint 13 ezer követőt látott.

Be követte  Taehyungot , majd bezárta az alkalmazást.

Mosolygott magában, valamiért a rajongókra, a modellekedésre és a Taehyungra gondolt.

Póz |VKook| BefejezettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin