Haşmet Façalı, 40 yaşında oteller zinciri olan çok zengin bir aileden gelir. Sevda Façalı'nın büyük oğludur. Ömür Façalı'nın ve Behzat Façalı'nın abisi ve Deniz Façalı'nın babasıdır. Iyi niyetli, kibar, kalbi temiz bir bey efendidir.
Emine Alboğa. 38 yaşındadır. Babası yüzünden okuyamamıstır. Mardin'in en ünlü aşireti olan Alboğa ailesinin tek kızıdır. Yavuz Aslanbey'in kızıdır. Deniz Façalı'nın annesidir. Çok iyi niyetli, ılımlı, kalbi güzel bir hanım efendidir.
Deniz Façalı. 15 yaşındadır. Lisede okuyordur. Emine ve haşmet'in kızıdır. Çok anlayışlı, ılımlı ve iyi niyetli bir kızdır.
Şebnem Façalı. 39 yaşındadır. Hasmet Façalı'nın eşidir. Denizi hiç sevmese de Haşmet'e sevmiş gibi göstermektedir. Kibirli, sosyeteye düşkün bir hanım efendidir.
Sevda Façalı. Haşmet, behzat ve ömür'ün annesidir. Deniz'in babaannesi. Denizi hiç sevmemiş ve emineden olduğu için kabul etmemiştir. Gelini Şebnemle arası çok iyidir. Sosyete düşkün, kibirli, hırslı, dediğim dedik bir hanım efendidir.
Yavuz Alboğa. Emine'nin babasıdır. Mardin'in en acımasız ve en büyük ağasıdır. Sinirli, şiddete eğilimli, dediğim dedik bir beyefendidir.
Ömür Façalı. 35 yaşındadır. Sevda Façalı'nın kızıdır. Haşmet ve behzat'ın kardeşidir. Avukattır. Çok iyi niyetli, dobra bir hanım efendidir.
Behzat Façalı. 36 yaşındadır. Sevda Façalı'nın oğludur. Haşmet'in kardeşi, ömür'ün abisidir. Abisinin işlerine yardım eder. Abisinin sözünden çıkmayan, iyi niyetli, temiz kalpli bir bey efendidir.
Gülriz Avcı. 37 yaşındadır. Emine'nin en yakın ve tek arkadaşıdır. Ilkokul öğretmenidir. Iyi niyetli, temiz kalpli bir hanım efendidir.
Kapı açıldığında öldü sandığım ilk aşkım bana bakıyordu. Kızımın annesi senelerce unutamadığım aşkım şimdi karşımdaydı. Koşup sıkıca sarılmak istedim ama buna engel olan arkadan koluma giren karım oldu. Kabul edecek miydi beni? Bunca seneden sonra niye gelmişti buraya? Peki ya karım o ne olacaktı?
Evet arkadaşlar yeni bir hikayeyle karşınızdayım. Umarım begenir ve okuması bol olan bir hikaye olur. Sizleri seviyorum. Görüs ve yorumlarınız benim için çok onemlidir belirtmeyi unutmayınız.
Kendinize iyi bakın, hoşçakalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ilk ve Tek Aşkım
FanfictionEşkiya dünyaya hükümdar olmaz Emine ve Haşmet Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz dizisinden tamamen farklı bir kurgu olacaktır. Birden kapı çaldı. Yardımcı hemen kapıya koştu. Kapınin ardından bana bakan benim ilk ve tek aşkımdı. Peki tam arkamda dura...