Evet başlıyorduk gerçekler gün yüzüne çıktıkça herkes dağılacaktı. Acaba annesinin diğer yaptıklarını öğrense o zaman ne yapacaktı haşmet? Güzel adam seni çok seviyorum hep sevdim. Ama senden bu sırları saklamak zorundayım...
Emine: Haşmet bırakır mısın beni?
O kadar sinirliydim ki eminenin elinden tutmuş çekiştiriyordum. Onun sesiyle kendime geldim.
Haşmet: Emine lütfen şuan eve gitmemiz lazım.
Bişey diyemedim elimi de bırakmıyordu peşinden ilerledim. Az sonra eve gelmiştik elimi tuttuğunu gören herkes şaşırdı. Behzat ömürü aramış olacak ki ömür buradaydı.
Ömür: Yenge!
Ömür koşarak bana geldi sıkıca sarıldı ben de ona sarıldım.
Emine: Canım, güzelim benim nasılsın?
Ömür: Iyiyim yenge, sen nasılsın?
Emine: Iyi işte. Kızım için geldim.
Ömür: He evet. Öğle tatilinde gelcek senin geldiğini söylemedik heyecan yapmasın diye bir iki saati kaldı.
Emine: Tamam canım beklerim ben.
Bir süre onları izledim. Sonra geçip oturmalarını söyledim. Herkes oturdu şebnem sinirli sinirli bakıyordu emineye.
Haşmet: Evet anne seni dinliyorum.
Sevda: Neyi dinliyorsun oğlum?
Haşmet: BANA OĞLUM DEME! SEN EMINENIN YAŞADIĞINI BILDIĞIN HALDE BANA SÖYLEMEDIN! NEDEN!?
Sevda: Oğlum yok öyle bir şey inanma.
Inanmaymış. Ulan hayatımı mahvettiniz hala inanma oğlum. Allah hepinizin cezasını versin.
Emine: Haşmet izninle ben kızımın odasına çıkabilir miyim?
Şu hayatta ki tek güzel şey sen ve kızımsın. Sizi çok seviyorum ve bu sefer bırakmaya niyetim yok.
Haşmet: Peki kelebeğim. Ömür yengeni çıkar hadi.
Ömür: Tamam abi. Hadi yenge gel.
Off sevgilim bu sefer herkesin içinde dedin. Ne istiyorsun kalbime inmesini mi? Ömür kalkınca kalktım onunla ve kızımın odasına gittik birlikte. Etrafa baktım. Yatağa yaklaştım yastığını alıp sarıldım ve kokladım. Mis gibi kokuyordu. Evlat kokuyordu. Bir anne için daha güzel bir koku yoktu. Kızımın kokusuyla sanki senelerce bulamadığım huzuru bulmuştum.
Emine: Ömür fotoğrafı var mı nerde?
Ömür: Var yenge al buyur.
Bir çerçeveyi elime verdi. Gördüğüm fotoğrafla dondum kaldım.
Anneme karşı o kadar öfkeliydim ki baya bir bağırmış, azarlamıştım.
Behzat: Abi senin öğrenmen gereken bir sürü şey var... Bilmediğin senden saklanan şeyler...
Tam o anda emine "şebnem" diye bağıra bağıra aşağı indi.
Gördüğüm fotoğrafta ki o kızdı. O benim kızım mıydı?
Flashback:
Sevda hanıma güvenmezdim hiç. Hatta hep bizi ayırmak için uğraşırdı. Ben de haşmetin telefonu olmadığı için mektup yazmaya karar verdim. Ağlaya ağlaya anlattım ona yaşadıklarımı. Bu olay evlerine gittikten 1 hafta sonra olmuştu. Mektubu gönderdim. Iki gün sonra kapım çalındı. Kapıda şebnem kucağında bir bebekle geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ilk ve Tek Aşkım
FanfictionEşkiya dünyaya hükümdar olmaz Emine ve Haşmet Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz dizisinden tamamen farklı bir kurgu olacaktır. Birden kapı çaldı. Yardımcı hemen kapıya koştu. Kapınin ardından bana bakan benim ilk ve tek aşkımdı. Peki tam arkamda dura...