Her şey çok güzel olabilirdi...🦋🌼

357 26 25
                                    

Herkese merhaba.

Umarım beğenirsiniz yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayalım..

Iyi okumalar...






Deniz: Anneee

Kızım bana bakıp anne demişti. Anne o kadar güzel bir kelimeydi ki. Sanki o an içimde havai fişekler patladı. Kızım diye içime sokarcasına sarılasım vardı. Gözlerimden süzülen yaşla ağzımdan zorla çıktı.

Emine: Kızımm


Emine kızım derken ki o sesinin titremesi. Ahh be sevgilim ahh bee kelebeğim. Senin ne güzel bir kalbin var. Ben ise hala aşığım o kalbe.

Deniz bir süre annesini incelemişti sonra dayanamadı ve sıkıca sarılmıştı annesine. Annesi de kızına 15 yıl sonra buluştular. Bebeğinin kokusunu bir kez bile içine çekemeyen anne, şuanda bebeği kolları arasındaydı. 15 sene sonra almıştı kokusunu.

Deniz: Anne sen benim annemsin. Şükürler olsun sen buradasın anne yardım et anne lütfen.


Sıkıca sarılmış yüzüm boynunda kokusunu doya doya çektim içime. Kızımın yardım sesiyle kendime geldim. Ayrılıp gözyaşlarımı sildim. Ellerim yanağında

Emine: Noldu kızım? Ne yardımı neden bahsediyorsun sen?

Deniz: Baba annemle tek konuşabilir miyim?

Denizin annesini hemen kabullenmesine çok sevinmistim ama nolmuştu niye yardım istemişti emineden?

Haşmet: Kızım aramızda sır mı var?

Emine: Haşmet izin verir misin kızımla özel konuşmak istiyorum.

Haşmet: Peki kelebeğim sen nasıl istersen.

Denizin saçlarından öpüp uzaklaştım. Eve girdim. Koltuğa oturup suratım asık düşündüm.

Şebnem: Ne oluyo haşmet ne konuştunuz siz? Hee aşkınızı mı yad ettiniz? Noldu elini tuttu mu öpmüştür de seni bizim yanımızda öpemedi ya!

Sinirle ayağa kalktım.

Haşmet: SUS ARTIK! KES ÇENENI! Bıktım sizden bütün hayatımın içine ettiniz sen ve annem! Bütün hayatım bitti benim! Sevdiğimden uzak bitirdiniz beni! Nasıl nasıl bir annesin? (Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı) Insan evladının mutsuz olmasına nasıl göz yumar? Sen beni hiç mi sevmedin ya hiç mi? Neden bütün hayatımı zehir ettin neden anne neden?

Gözlerimde yaşlar oturdum geri. Ömür ve behzat da yanıma oturdu ömür hemen sıkıca sarıldı bana.

Ömür: Abi yapma lütfen.

Haşmet: Ömür hayatım çok farklı olabilirdi neler yaşadığımı sen biliyorsun ömür.

Ömür: Biliyorum abicim. Ama lütfen kendini hırpalama.

Tam o sırada kızımla güzeller güzeli annesi el ele girdiler eve. Emine sinirliydi ne olduğunu öğrenmek için ayaklandım hemen.

Haşmet: Emine iyi misin?


Emine: Haşmet yeter artık. Ben bu kadar olayı kaldıramıyorum. Senden tek bir isteğim var kızım bir süre benimle yaşayacak. Eğer beni birazcık seviyorsan sesini çıkarma izin ver kızımı alıp gideyim.

Hayatım boyunca hayalim sevdiğim kadın ve kızımla bir hayattı. Sevdiğim benim ellerimden kayıp gitmişti. Ondan kalan kızım vardı. Onun gibi bakan, onun gibi kokan, ona her baktığımda sevdiğim kadını gördüğüm ondan bir parça, sevdiğim kadının içinde büyüttüğü can yanımdaydı. Ama şimdi o da gitmek istiyordu. Sevdiğim kadın seni hala o kadar çok seviyorum ki sana nasıl hayır diyeyim? Başımı öne eğdim.

Ilk ve Tek AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin