Herkese iyi akşamlar.
Yeni bölümü hemen atmamın sebebi öyle bir yerde kesmişim ki ben bile kendime sövecektim 😂😂😂😂
Neyse ben de hemen yazıp atayım dedim. Bir de bayram haftası yazabilir miyim bilmiyorum...
Evet uyarımı yapıyorum!!
BU BÖLÜMDE +18 VAR RAHATSIZ OLANLAR LÜTFEN OKUMASIN! ISTEK GELDIĞI IÇIN YAZDIM RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMAYABILIRR!
Umarım beğenirsiniz iyi okumalar...
Emine: Ömür ben onun sevdiği kadınım. O benim sevdiğim adam. Bak denizi hiç saymıyorum bile. Bana herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlat. Benim sevdiğime ne oldu???
Emine: Anlatsana ömür benim sevdiğim adama ne oldu ne yaşadı bu adam!?
Falshback:
15 sene önce...
Sevdiğim kadının babasının araması ile gittim. Bana çocuğumu verdi ve sevdiğim kadın mezarını gösterdi. Ne kadar süre ağladım bilmiyorum en son behzatın kucağında kızımı ağlıyo görünce kalktım. Ama o an ben de o mezara girmiştim. Sadece bir iskelet kalmıştı. Istanbula geri döndük. Ama hiç kimsenin beklemediği olaylar oluyordu. Annem denizi kabul etmemişti. Doğru ya ilk zamanlar ben de denizin yüzüne bakmazdım. Çünkü sevdiğim kadınlaydım. Bence oydu ama doktorların söylediklerine göre sadece bir hayal görüyordum. Benimle birlikteydi benimle yatıyor bana sarılıyordu emine. Denize ise behzat ve ömür bakmıştı. Tam 5 sene 5 sene boyunca akıl hastanesinde emineyle yaşamıştım...Haşmet: Aşkım gitmedin sen. Beni bırakmadın.
Eminenin hayali: Tabiki bırakmadım aşkım. Asla bırakmam seni. Yatalım mı bak geç oldu?
Haşmet: Yatalım hadi...
-Doktor odası-
Behzat: Abimin neyi var?
Doktor: Abiniz hayal görüyor. Galiba sevdiği kadının hayalini.
Behzat: Nee gerçekten mi?
Doktor: Evet maalesef onunla yaşıyor onunla yatıp kalkıyor.
Behzat: Nasıl düzelecek peki?
Doktor: Bir süre hastaneye yatıracaksınız. Sonrasına sonra bakıcaz.
Günümüz:
Duyduklarım ile ağlamam bir olmuştu. Mecnun olmuştu sonunda mecnunun anlamını anlamıştım. Mecnun olmuştu çünkü mecnun gibi aşkı için delirmişti. Ömür her ne kadar elimi tutup teselli etmeye çalışsa da canım çok yanıyordu. Ben de çok kötü şeyler yaşamıştım ama haşmet delirmişti. Hızla kalktım ağlayarak bizim evimize doğru koştum. Denizi, behzatı ve haşmeti kapının önünde oturup konuşurken gördüm. Koşarak atladım üzerine haşmet yere düştü ben de üstüne dudaklarına yapışıp öpmeye başladım. Ama bu çok farklı bir öpücüktü hasret vardı ama bu hasret değildi ne olduğunu ben de bilmiyordum. Sadece artık yanında olduğumu göstermek istemiştim. Ömür de gelmişti behzat ve denizle baktılar birbirlerine "ne oldu?" der gibi... Ömürün işareti ile hepsi kendi evine girdi. Orada sadece ikimiz kalmıştık.
Emine koşarak geliyordu. Daha ne oldu dememe kalmadan üzerime atlayıp öpmeye başladı. Hem de deniz ve behzatın önünde. Bir türlü anlam veremedim ne olduğuna. Karşılık vermeden bekliyordum ki ömür, behzat ve deniz gitmişti. Onlardan az sonra emine ayrıldı. Bütün yüzümü inceler gibi baktı. Eli ile baktığı yerleri sevdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ilk ve Tek Aşkım
FanfictionEşkiya dünyaya hükümdar olmaz Emine ve Haşmet Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz dizisinden tamamen farklı bir kurgu olacaktır. Birden kapı çaldı. Yardımcı hemen kapıya koştu. Kapınin ardından bana bakan benim ilk ve tek aşkımdı. Peki tam arkamda dura...