Evet herkese merhaba...Umarım beğenirsiniz hemen geçelim hikayeye.
Iyi okumalar...
O kadar heyecanlanmıştım ki sanki bu adamdan bir çocugum yoktu. Ne yani o beni ben onu gördük neyin heyecanı bu diyorum. Ama aşıksan deli gibi birbirine her dokunuşun ilk gibi oluyor ve o kadar heyecanlanıyorsun ben de heyecanlandim. Veee yaklaşıyordu. Ayy öpecekti nasıl karşılık vercektim? Ayy yine deli gibi heyecan yaptım. Ama dudakları dudaklarıma değdiginde anladım ona olan özlemimi. O dudakları bütün bedenimde istiyordum. Ellerimi ensesine koydum ve o yavaş yavaş öpüşe aynı yavaşlıkta karşılık verdim. Az sonra nefessiz kalıp ayrıldık. Seneler sonra onun o sıcacık nefesini hissetmek inanılmazdı.
Seneler sonra yine o sıcacık nefesini hissettim. Inanılmazdı. Allah'ım ne kadar çok özlemişim ya. Off daha fazlası lazım. E sonuçta ben de bir erkeğim. 15 senedir kimse ile yatmayınca böyle öpüştüğünde deliriyorum e tabi o da sevdiğin kadınsa iki kat oluyor. Boynuna eğilip yavaş yavaş öpmeye başladım...
Haşmetin öpüşü iyice derinleşmeye başladı. Bırakmak da istemiyorum ama bu doğru muydu? Seneler sonra 15 sene sonra onu hissetmek muhteşemdi. Ve evet ben de daha fazlasını istiyordum.
Öptükçe öpesim geliyordu. Öpüşlerimiz de derinleşmişti. Bu durumda hala geri çekilmediyse o da istiyordu beni. Biliyorum o da özlemişti. Eminenin kalçasından tutup kucağıma aldım. Hemen doladı bacaklarını belime. Elim altında ki kalçasını sıkıp okşuyordum. Yatağa götürdüm. Yavaşça onu bırakırken üzerine uzandım. Bir elimle havada durmak için destek alırken öbür elimle bacaklarını okşuyordum. Dudaklarını bırakıp boynuna indim. Boynunu emiyor emdiğim yerleri yeniden ufak bir şekilde öpüyordum. Kesin iz kalmıştı. Eminenin bedenin de bu hep iz yapardı. Ve yine yapmıştı. Bunun için güzel bi azar yiyecektim. Hep aynı olmuştu. Daha fazla dayanamayıp göğsüne doğru iniyordum ki kapı çaldı. Emine hemen elleri ve ayakları ile üzerinden itti beni. Yavas be yavrum ya. Hep haşinsin sen de...
Haşmet: Sakin ol sakin.
Deniz: Anne müsait misin?
Emine: Bi saniye kızım.
Emine: Çabuk saklan.
Haşmet: Ya niye saklanıyorum aşkım. Deniz biliyor zaten.
Emine: Daha evlenmeden babası ile birlikte olan bir anne olarak bilmesin beni. Çabuk kalk banyoya eğer çıkarsan seni mahvederim anladın mı?
Haşmet: Tamam aşkım tamam sakin.
Eminenin dudağından uzunca öpüp banyoya girdim. Klozetin üzerine oturup beklemeye başladım.
Aynaya bakmak aklıma bile gelmemişti. Saçımı düzeltip kapıyı açtım.
Emine: Gel kızım.
Deniz: Anne ya şeyi sorcaktım. Babalar günü iki gün sonra ben ne alcam?
Emine: Eee kızım onu da sen bileceksin. Babanı tanıyorsun o neyi sever. Neye önem verir düşünüp bulacaksın fıstığım.
Deniz: E sen sen almayacak mısın?
Emine: Benim hediyem hazır kızım.
Deniz: Tamam annecim ben de bi düşüneyim.
Deniz: Anne senin boynuna noldu?
Emine: Nolmuş? Ay kızardı demi yine kızarttı off.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ilk ve Tek Aşkım
FanfictionEşkiya dünyaya hükümdar olmaz Emine ve Haşmet Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz dizisinden tamamen farklı bir kurgu olacaktır. Birden kapı çaldı. Yardımcı hemen kapıya koştu. Kapınin ardından bana bakan benim ilk ve tek aşkımdı. Peki tam arkamda dura...