Geçmişin Izleri...

408 21 43
                                    

Ikimiz içinde muhteşem bir geceydi. Birbirimizi özlediğimi biliyorduk ama bu denli olduğumuzu bilmiyorduk. Belki beni yadırgayanlar, bu adam daha evli 'sen yuva yıkan kadınsın' diyebilirler. Ama bizim ne yaşadığımızı bilmeyenler bu şekilde konuşur. Haşmet benim sevdamdan deli olmuştu ben de çok zorluk çekmiştim. Onun kadar değildim... Ama haşmet sevgilim çok acı çekmişti. Veee herşeyi öğrenecektim. Sabah güneşin gözüme gelmesi ile gözlerimi araladım. Bu sefer ben haşmetin göğsünde yatıyordum ikimiz de çıplaktık. Sizlere de sormak istiyorum sevdiğinizi özlerken her zerresini özler misiniz? Biz özlüyorduk üstümüz de açıktı. Parmağımı vücudunda gezdirdim. En son elimi yanağına koydum yavaşça sevdim. Göğsünden öpüp kalktim yerimden. Üzerini örtmeden girdim. Hava felaket sıcaktı zaten üşümenin imkanı yoktu. Kaldırıma yumurta kırsak pişerdi. Duşa girdim dün gece çok terlemiştim. Suyun altına geçtim saçlarımı köpürtüp yıkadım saçlarım. Daha sonra duş jelini life döküp köpürttüm. Bütün vücuduma sürdüm. Güzelce durulanıp havluyu bedenime sardım. Aynanın önüne geçtim ki boynumda arkalara doğru kızarıklık vardı. Bu sefer kızamadım çünkü iyi dayanmıştı yine. Normalde beni oturamayacak hale getirmesini beklerdim. Ama onu yapmadı tek bir seferle idare etti sevdiğim aslında çok değişmişti. Hele denizi yaptığımız zaman bir gün boyunca oturamamıştım kucağına oturtuyordu beni. Elim boynumda kızarıklıkları severken eskilere daldım yine. Seninle çok farklı olabilirdik her şey çok ama çok güzel olabilirdi sevgilim. Bizim bütün hayatımızı sevda hanım ve YAVUZ BEY yaaa yavuz bey zamanında bizi ayırdın hadi bir de şimdi ayır da görelim...

.......................

Sevda: Sana demedim mi kızını ailemden uzak tut diye!

Yavuz: Ben zaten uzak tuttum! Senin oğlun bırakmadı kızımı!

Sevda: Sana yemin ederim hayatını bitiririm! Sen benim hayatımı bitirdin ben de seninkini kızınınkini bitiririm!

Yavuz: Elinden geleni ardına koyma! Bıktım senin içi boş tehditlerinden! Ben zaten onları ayırcam senin o şerefsizden doğurduğun piçi istemiyorum kızımla!

Sevda: Sen bi kere doğru konuşacaksın!! Beni daha fazla kızdırma! Kızını oğlumdan uzak tut!!

................

Üzerime güzel mi güzel bir bikini giydim. Saçlarımı tepeden salaş bir topuz yaptım. Üzerime tül bir kıyafet geçirdim. Haşmeti uyandırmıştım o da duş alıyordu. Çantama kitabımı, güneş kremi gibi ihtiyaçları koyarken birden arkamdan sarıldı haşmet korkup sıçramıştım.

Emine: Aşkım yaa korkuttun...

Haşmet: Korkma bir tanem benim. Çok güzel olmuşsun...

Dönüp kollarımı boynuna doladım. Ellerim sevdiğimin ensesinde sevdim.

Emine: Teşekkür ederim sevgilim. Bizimkiler kalkmıştır biz de gidelim üzerini giy de...

Haşmet: Tamam canım hemen giyiniyorum.

Boynundan öptüm eminenin dolabın önüne geçtim deniz şortumu aldım. Havlu ile kurulanıp şortu geçirdim. O sırada emine çıkmıştı ömür ve didemle güle eğlene konuşuyorlardı. Yanlarına giderken behzat da gelmişti.

Haşmet: Günaydın fıstıklar ve fıstık olmayanlar...

Hepsi birden gülmüştü behzata bakıp. Emine kollarını belime dolamış kolumun altına girmişti.

Emine: Uğraşma benim kardeşimle. Demi yengesinin gülü?

Behzat: He yenge ya kurban olurum sana al şunları başımdan nolur...

Ilk ve Tek AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin