5

115 7 0
                                    

Sebulan kemudian...

The geng cuti😂 pkp woi...

Aq sedih la sebab esok kena kahwin srs aq tak tahu siapa bakal suami aq😭.kata leha..

Sabar leha🥺 jangan macam ni,sejak kita balik asrama hari tu hg asyik sedih je nanti cepat tua tau..kata nana..

Ok fine aq x sedih tapi aq rndu nasuha..kata leha...

Aq pun rindu dia nak buat macam mana redha la ok..kata ain pula..

Eh takyah la rindu biar aq seorang je yang rindu dia..kata solehah..sedikit jeles...

Akak pergi masuk tidur ajak kawan² tu dah lewat malam dah tak penat ke dari siang duduk gosip borak...kata mommy aisyah...

Baik mommy sorry..kata leha...

Dah wei jom² nanti kena marah lagi..kata nana..

Biasa la diaorang tidur rumah solehah. sebab esok dia nak kahwin dah so diaorang tidur la dekat situ..solehah pula tak tahu yang bakal suami dia tu perempuan sorry la aq malas nak tulis wife haha nanti keliru pula sebab diaorang sesama perempuan..dalam hati dia sedih sebab dua bulan tak tahu dan rindu nasuha biasa la..nanti jumpa la tu kan haha..rindu itu sakit tapi hati yang lebih sakit dan parah.sapa pernah bercinta tu tahu la kan.tapi tabah je ok.mereka tidur dekat bilik lain sebab bilik pengantin tu hanya untuk pasangan suami isteri untuk esok.solehah tidur dengan kawan² dia.bilik dia untuk esok.dia tak nak kacau bilik tu sebab dia taknak kemas mungkin esok bz sebab tu jadi gitu.. hantaran tu diaorang beli dan buat setengah..nasuha pula happy sebab tahu nak kahwin dengan solehah.time tu pun dia terkejut tapi happy tak terkata.dalam fikiran dia selepas kahwin nak kena kan solehah setiap hari dan tiada siapa akan ganggu macam sekolah dulu.habis la solehah lepas ni..

Bersambung...

I LOVE U BABYWhere stories live. Discover now