8

141 8 3
                                    

Akhirnya dapat tinggal rumah sendiri.penat urus semua barang sekali motor,jadi aku dapat rehat.solehah tu tak fikir langsung perasaan aku bila la dia nak putus dengan boyfriend dia tu! Dia tak fikir ke yang dia tu dah jadi wife,geram aku.kenapa hati aku fikir macam ni lantak lah hidup dia.rumah yang aku beli ni pun mahal 20k tanah 40k habis duit aku.rumah satu tingkat je tak bertingkat tingkat 😂 orang lain beli lagi mahal tapi aku beli tu dah kira bersyukur la..beli rumah tapi duduk seorang,wife pun buat perangai haishhh..tak apa lah aku je la yang urus diri aku sendiri nak harap kan orang kat sana tengah bahagia..

Kenapa awak buat macam ni nasuha.!!marah solehah dalam hati..

Dah lah tu tak payah duduk termenung jauh macam tu,salah awak juga lah yang halau nasuha..kata mama solehah..

Mana ada,benda remeh je kot dia terasa lebih tu kenapa?.kata solehah pada mama.

Dah dia cepat terasa lain kali kena faham isi hati nasuha tu, awak dengan dia dah kahwin,lain la kalau belum kahwin ini dah kahwin pastu kena la jaga hubungan dengan pasangan masing-masing.tak boleh ikut kepala tu..kata mama.

Yalah mama pasni solehah cuba jaga sebaik mungkin.tapi macam mana solehah nak jumpa dia hurm chat pun tak balas..kata solehah...

Pujuk lah call atau pun suruh mama nasuha pujuk dia.kata mama..

Nanti la mama..kata solehah...

Ku disini derita orang di sana bahagia oh sakit yang ku rasa..
nasuha nyanyi..yelah hati sakit sapa yang tak senang duduk...dah meroyan mungkin.. berakhir la sudah cinta kita dalam kehidupan.apa yang merepek entah..tula tak masuk di akal..rindu tak terkata pada sidia adakah sidia rindu aku or tak..tiba wsp masuk sapa chat ni?.

Hye jom jumpa kita bincang masalah kita ok dekat tempat biasa..mesej daripada solehah..

Ok minggu depan sebab minggu ni bz harap faham ok..balas nasuha...

Oh baiklah..ok too..balas solehah..

Apa yang akan jadi nanti kan I love u..sorry lama masa tak izin kan untuk tulis novel haahahhaha sorry guys..in sha allah nanti kita usaha untuk buat yang best..so enjoy novel ni sorry tulis pendek je sebab nanti kita cuba tulis panjang..

Bersambung...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I LOVE U BABYWhere stories live. Discover now