Amboi motor punya la banyak dekat rumah ni.🙂kenapa tak beli je kereta senang sikit,ni motor yang banyak pelik la u ni.. bebel leha pada suha...
Kalau kau tak suka aku letak motor² ni dekat rumah kau,baik kita duduk asing.yela kau kan tak suka,kau suka dekat pakwe kau kan? kenapa kau tak putus je dengan dia kau kan dah kahwin dengan aku?.kata suha.
Bukan tak suka tapi semua nya motor je😑10bijik motor baik beli kereta tak rugi..i sayang dia so susah nak tinggal kan dia.walaupun i kahwin dengan u tapi bukan u bahagia kan i pun.jadi i takkan putus dengan dia...kata leha.
Ikut suka kau la.kalau kau tak bahagia dengan aku mungkin aku ni tak boleh bagi kebahagiaan pada kau.ikut suka aku la motor aku bukan guna duit kau pun.kata suha.
Ha simpan la motor u tu banyak² buat hiasan pun takpe..tak guna duit i pun tapi nanti u terdesak or ape jangan minta dekat i..kata leha.dan berlalu pergi masuk dalam rumah..
Susah ada wife macam tu asyik bebel semua tak kena..kiss pun kedekut🙄 ikut suka aku la dah aku minat motor haish..kata suha..
Biasa la baru hari kedua duduk rumah tu terus buat yang bukan² suha..solehah minta duduk bersama family dia so nasuha terpaksa ikut je la kekadang gaduh sampai tak ingat yang family ada dekat depan.kerja diaorang gaduh takde benda lain selain gaduh..sampai family pun kena sabar or tarik diri keluar sebab taknak dengar diaorang gaduh bising..tak malu diaorang gaduh baru je kahwin bukan berbulan lagi.sabar je la dengan diaorang..kekadang sampai sakit hati pun ada pada dua orang tu yang bernama nasuha dan solehah..dengan kata² pedih,tak pandai jaga perasaan..tapi tak mysal jadi milik solehah..nasuha terharu..nasuha pun masuk kedalam rumah nak tengok kesayanganya tu..
Benci u suha arh dasar suka marah orang..kata leha sambil tendang katil..
Kalau benci aku hurm aku tak nak duduk sini sebab ada budak tu benci aku..kata suha...
Pergi la tak paksa pun..kata leha...
Ok fine aku pergi.nanti bagitau family kau tu yang aku tak tinggal dah dekat rumah ni.dan kau tak payah cari aku lagi.bye.kata suha...
Nasuha pun mula kemas baju dan beg lepas selesai nasuha pun keluar dari rumah tu dan bawak motor dia yang y15 tu..esok baru la dia suruh orang bawak lori ambik semua motor dia..but solehah menangis sebab taknak nasuha pergi dari hidup dia.dia kata sampai hati buat macam ni..dua² pun sakit..baru je dua hari kahwin dah gaduh macam tu x reti sabar ikut emosi..tak matang biasa la..
Bersambung...