💌14💌

290 23 4
                                    

Гл.Т.:Неутрал

Скоро Чонгкук стигна. Видя, че човекът вече го чакаше.

Кук: Здравейте! Аз съм Чонгкук, приятно ми е.

Собственик: Здравейте! Аз съм Кай, и на мен ми е приятно. Да тръгваме?

Кук: Добре.

След 10 минути бяха там. Когато влязоха Чонгкук запопна да рсзглежда апартамента.

Кук: Харесва ми. Ще го взема.

Кай: Чудесно.

Те оправиха документите и се разбраха Кук да преведа парите в картата (или сметката, не знам какво е там) на Кай.

Обаче когато излязоха пред блока ги чакаше една изненада.

Кай: Здравей, Тае. Какво правиш тук?

Тае: Дойдох да те видя и щях да те поканя да се разходим, но виждам, че ти си зает с поредната ти играчка. Не знаех, че си такъв, Кук.

Чонгкук беше много изненадан и дори не знаеше за какво става на въпрос. Изведнъж си помисли, че Кай иска да го изнасили и избяга.

Кай: ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ БЕ?!

Тае: По принцип не и ти го знаеш. Чсо, Кай.

След като каза това Тае започна да бяга след Кук. Не след дълго видя, че той стои на една пейка и плаче. Техьонг отиде много тихо зад него и го прегърна, обаче Чонгкук се уплаши и започна да крещи.

Кук: НЕ! ПУСНИ МЕ, МОЛЯ ТЕ!

Тае: Спокойно, нищо няма да ти направя.

Кук: НЕ, НЕ, ПУСНИ МЕ!

Техьонг реши, че ще е най-добре да го упои, за да заспи и спре да вика. След като го направи, той го вдигна и тръгна към дома си.

•°•°•°•°•°•°•

Още едно ъбдейтчеее.
💜💜💜

The Secret Admirer and Pursuer 🌹TaeKook🌹Where stories live. Discover now