💌 28 💌

220 17 3
                                    

Гл.Т.:Техьонг

Събудих се от някакъв шум, който идваше от кухнята. Уплаших се, защото видях, че Чонгкук спи до мен, което означава, че има някой в къщата. Моментално станах и слязох надолу. Видях, че вратата ма кухнята беше леко отворена и надникнах. Имаше някой, изцяло облечен в черно. Не му виждах лицето, защото беше с гръб към мен. Не виждах и какво прави. Веднага се обърнах наобратно, за да отида да събудя Чонгкук. 

Тае: Кук, бързо ставай!

Казах това доста тихо, но и го разтресох в същото време.

Кук: Хьонг, какво става?

Тае: Има някой в кухнята.

Кук: Шегуваш се с м-

Тогава отново се чу шумът.

Кук: Боже, наистина има някой! Какво ще правим?

Тае: Не знам.

Решихме, че ще е най-добре да слезем, но преди да излезем от стаята Куки взе някакъв нож. 

Тае: Това пък от къде го извади?

Кук: Тайна.

Започнахме да слизаме тихо по стълбите. Когато влязохме в кухнята, без непознатият да ни усети, Кук ми каза да мина зад него и да го хвана.

Започнах да се приближавам много тихо и внимателно към него, и когато бях достатъчно близо му хванах ръцете рязко, за да няма време за реакция. Тогава Куки се приближи към нас и махна маската на човека.

Кук: ЮНГИ?!

Аз го пуснах.

Тае: Брат, кво правиш тук в такъв вид?

Юнги: Ми бях гладен, а у нас нямаше нищо за ядене.

Кук: И реши да влезеш у нас и да ни уплашиш до смърт, за да ядеш? Бе ти нормален ли си?!

Юнги: Еми...

Тае: Млъквай и се махай оттук преди да съм те пребил.

Когато казах това той моментално се изтреля от къщата.

Кук: Отивам да спя.

Тае: Идвам и аз.

Качихме се горе и продължихме да спим.

The Secret Admirer and Pursuer 🌹TaeKook🌹Where stories live. Discover now