💌17💌

270 19 4
                                    

Гл.Т.:Чонгкук

Ох, защо ме боли толкова много главата? Къде съм?

Гл.Т.:Неуттал

Чонгкук известно време се оглеждаше из стаята, в която се намираше. Изведнъж всички спомени се появиха и на него му идеше да се разреве.

След като постоя така оше 5 минути, той реши да се маха оттук. С доста зор стана и си облече дрехите.

Излезе от стаята и се запъти към вратата, но му се налагаше да мине през хола, а там беше Техьонг.

Чонгкук влезе в хола, но щом видя другото момче се уплаши адски много.

В първия момент Техьонг не го забеляза, но явно усети присъствието на някой друг в стаята и затова се обърна назад, тъй като той седеше на дивана.

Тае: О, някой се е събудил.

Кук: Искам да си ходя.

Тае: Не си познал, никъде няма да ходиш.

Чонгкук без да му обръща внимание се запъти към вратата. Техьонг предвидливо беше заключил. Кук не успя да я отвори и съвсем се отчая. Докато се опитваше по някакъв начин да я отвори, Тае се приближи тихомълком и застана зад него. Когато Чонгкук се отказа и се обърна с гръб към вратата, но не успя да се помести, тъй като Тае беше застанал пред него.

Тае: Ами сега?

Когато той каза това се усмихна самодоволно (това имах впредвид 😏).

•°•°•°•°•°•

Хай, гайс. Това го написах в часа по математика 😂.
Обичкам ви.
💜💜💜

The Secret Admirer and Pursuer 🌹TaeKook🌹Donde viven las historias. Descúbrelo ahora