💌 32 💌

165 12 2
                                    

Гл.Т.: Техьонг

Аз съм много глупав, нали? Как можах да нараня и загубя това прекрасно същество? 

Докато се обвинявах и плачех като пет годишно дете, на вратата се позвъня. Станах от леглото и се запътих към входната врата. Когато я отворих останах много изненадан, когато видях пред себе си Чонгкук. 

Кук: Може ли да влеза?

Тае: Защо питаш, това е и твой дом все пак. 

Тае: Моля те, прости ми! Бях изключително глупав и заради тази ми глупост те нараних и те загубих. Моля те, върни се, и нищо от това няма да се повтори.

Кук: Тае, спри. Склонен съм да ти простя, но откъде да съм сигурен, че наистина това няма да се повтори. 

Тае: Обещавам, няма да се повтори. А ако се повтори ще те оставя да си тръгнеш, ако го поискаш. 

Кук: Добре, отивам да си взема нещата от Джимин и идвам.

Гл.Т.: Неутрал

Кук излезе от къщата и се насочи към най-добрия си приятел. Когато влезе вътре остана много изненадан, когато видя Джимин и Юнги да се натискат на дивана. Това леко го смути, затова той набързо се качи нагоре, все си нещата и излезе от къщата, като двойката вътре даже не го и усетиха.

След 10 мин Чонгкук вече беше пред къщата на Техьонг като направо влезе вътре и видя Тае да прави вечеря, тъй като беше почти 19:00 часа. 

Кук: Тук съм.

Когато Тае чу гласа на половинката си се обърна и набързо го целуна. 

Кук: Качвам се горе да си оставя нещата и идвам. 

Тае: Добре, чакам те.

Куки се качи като прибра дрехите си в гардероба, а остналите неща ги прибра по шкафовете. След като беше готов той слезе долу и видя Тае да слага вече готовите спагети на масата. 

Кук: Готов си?

Тае: Да, но сигурно са много топли.

Кук: Аз предлагам да сядаме, защото умирам от глад.

Тае: Както кажеш, любов. 

Двете момчета седнаха и започнаха да се хранят и да разговарят за най-различни неща.

Кук: Тае... Защо ми изневеряваше?

Този въпрос вцепени по-голямото момче.

Тае: Виж, Кук... Аз...

To be continued...

The Secret Admirer and Pursuer 🌹TaeKook🌹Where stories live. Discover now