💌20💌

260 19 0
                                    

Неусетно бяха изминали 5 години... Техьонг така и не пусна Чонгкук, а той вече се беше примирил с това, да е собственост на по-голямото момче. Тае вече не заключваше Кук, но така и не му позволи да излиза от къщата. 

Може би се питате, защо никой не е потърсил Чонгкук до сега. Истината е, че много хора го търсеха 3-4 години, но накрая просто се отказаха и си мислеха, че е мъртъв или просто е отишъл някъде. 

Двете момчета бяха започнали да разговарят повече и да прекарват повече време заедно, тъй като Куки беше решил, че щом вече животът му е такъв, поне да се възползва от него. Дори вече му е приятно с неговият хьонг.

Гл.Т:Неутрал

Кук: Добро утро, хьонг!

Тае: Добро утро, мъниче! Как спа?

Кук: Добре, а ти?

Тае: И аз. Какво ще искаш за закуска?

Кук: Палачинки.

Тае: Добре.

Техьонг започна да прави палачинките, а Чонгкук седна на един от столовете.

След около половин час палачинките бяха готови и двете момчета седнаха да закусват.

Тае: Какво ти се прави днес?

Кук: Няма значение...

Тае: Ако искаш да се поразходим някъде?

Кук: Ама ти... Нали ми беше забранил да излизам от къщата?

Тае: Сам - да, но сега ще си с мен.

Кук: Ми добре тогава.

След като се наядоха, двете момчета се качиха, за да се оправят. След като бяха готови те излязоха.

Тае: Къде ти се ходи?

Кук: Където решиш, няма значение.

Тае: Искаш ли сладолед?

Кук: Да!

По-голямото момче видя как очичките на по-малкия светнаха, когато го попита. Не знайно защо, но той изпитваше нужда да направи това момче щасливо.

Когато решиха, че не искат да се разхождат повече, се прибраха вкъщи.

The Secret Admirer and Pursuer 🌹TaeKook🌹Donde viven las historias. Descúbrelo ahora