Nem várt fordulat

46 8 6
                                    

Avat a Csomolungma-n találtuk meg. Fura mód éreztem, hogy hol van, végre kiteljesedek. Na mindegy is. Testvéremre csuromvéresen és anyaszült meztelenül leltünk rá a hegy tetején. Szárnyával melegítette magát. Kataton állapotban volt. Nem tudom mi történt, de ez biztos nem jelent jót. Mikor közelebb léptünk hozzá felkapta a fejét. Elmosolyodott. Nos ebben a helyzetben ez eléggé kripi volt. Mosolya fájdalmas volt, könnyei végigcsorogtak a véres arcán. A rászáradt vért a könnye egy csíkban lemosta. De végig mosolygott. Nagyon ijesztő így látni. Hirtelen felpattant, szárnyai mellette lógtak, közelebb jött. Elsétált mellettünk. Pár méter múlva megállt, válla fölött vissza pillantott ránk.

-Jöttök?

Le se tudnom írni mit éreztem. Mi a szar? Ez talán kifejezi azt az állapotot. Ava nem zavartatta magát, csupaszon lesétált a repülőig. Beszállt és lefeküdt két széken keresztbe. El is aludt. Mi meg csak álltunk ott mint a birkák és bambán pislogunk egymásra. Apa volt az aki kapcsolt, beszállt ő is a repülőbe. Mi is követtük. Stark beült a kormány mögé és lassan felszálltunk. Ava végigaludta az egész utat. Én keltettem mikor landolni kezdtünk.

-Húgi! Gyere! Megjöttünk.

-Még 5 percet.-mormogta. Válaszra se méltattam. Felkaptam az ölembe és bevittem az orvosi szobába. Miután észrevette, hogy hol is van, hirtelen sokkal éberebb és fürgébb lett. Felpattant, elindult a kijárat felé, de Steve megállította.

-Eressz!-tiltakozott a katona szorításában.-Eressz el! Nem mondom többször.

-Ava Joslyn Barnes!-kiáltotta el magát apa.-Azonnal hagyd abba a vergődést.

-Hűűű....Joslynnak hívtál....mit tettem?

-Maradj nyugton! És ezeket vedd fel!-nyújtotta a sporttáskát apa.

-Ava!-lépett be hozzánk Stark oldalán Bruce-al.

-Nem! Kizárt! Nem kell több vizsgálat!

-Még meg se szólaltam.-tiltakozott Stark.

-Ti ketten vagytok azok a jómadarak, akik ha párban járnak az SOHA nem jelenthet jót.-mutatott a két férfira Ava.

-Na jó...-emelte fel megadóan kezét Tony.-kellene egy kevéske vér. Tőled.

-Te titokban vámpírtanyát nyitottál?

-Bakker! Lebuktam. Klaus! A partyt fújhatjuk! Nem lesz vérbankunk!-kiabálta Tony

-Befejezted?-nézet Bruce a mellette ugrándozó milliárdosra.

-Még nem....Rebekaaaaaaaah!!!!!-kiabálta.-mostmár igen.-Stark hülyesége már fájt. Belefejeltem a tenyerembe, a vártnál kicsit hangosabbra sikerült a csattanás.

-Nos. Most hogy Thomas megfejelte a helyzetet.-folytatta Tony.-még mindig....-itt abbamaradt a mondandója, mert Theo rontott be az ajtón.

-Köszönöm!-nyögött fel Ava.-szabadíts ki! Megint meg akarnak böködni.

-Ava ez most fontos.-szegte le a tekintetét Theo.

-Áruló. -mondta dühtől fortyogva Ava.-Ti is azok vagytok!-mutatott ránk.-nektek kellene megvédenetek. -azt elismerem, hogy tökéletesen ért a bűntudatkeltéshez. Elvégre nőből van. Ava telefonja rezzent egyet. Elővette a zsebéből es elolvasta az értesítést. Szemei kikerekedtek. Felpattant és elrohant a mosdóba. Alig két perc múlva vissza is tért. Majd megint babrált valamit a telefonján. Ezt követően hangos nevetésbe kezdett.

-Ti idióta barmok!-mondta nevetés közben.-nincs semmi bajom.

-De Ava....-kezdte Steve.

-Fogd be! Olyan hülyék vagytok! Mi az első dolog amit megkérdeznek egy nőtől a korházban?

-Mi a neve?-tette fel a kérdést.

-Nem. Az általános kérdéseken kívül?

-Mikor született?-próbálkozott tovább. Ava a homlokára csapott.

-Mikor volt az utolsó menstruációja...-kapott észhez Theo.

-És meg van a győztes!

-Ezt most nem értem.-mondta Bruce.

-Terhes vagyok ti szerencsétlen banda!-tekintetem apa és Ava között cikázott. Az említettek meredten bámultak egymásra. Ava apa reakcióját várt, de apa mint egy régi számítógép, kiakadt és lefagyott. Pár pillanattal később hatalmas mosoly szökött az arcára és megölelte a húgom. Után mi is követtük. Theo pedig megcsókolta. Vicces helyzet mit ne mondjak.

-Szóval ezért volt az élet fa.-szólalt meg végül Steve.

-Az új életet jelezte, most épp Ava méhében.-folytatta Stark.

-Most hogy kiveséztük a méhem tartalmát, én megyek és iszom egy kávét.-indult meg az ajtó irányába Ava. Majd megtorpant.-vagyis nem iszom kávét. Jajj de hosszú lesz ez a 9 hónap.-nevette el magát.

Thomas BarnesWhere stories live. Discover now