Szerintem úgy illendő, ha bemutatkozom.
Helló a nevem Thomas Barnes. 1934-ben születtem. Pontosan 3 évvel idősebb vagyok a húgomnál, aki a létezésemről se tud. Mivel születésem után konkrétan két perccel elrabolt a HYDRA, hogy a szuper katonájuk lehessek. Ez volt az új gyerekkísérletük. Valószínű, hogy az anyám nem is tartott a kezében. 2017 van és már 6 éve megszöktem a HYDRA karmai közül. Végig tudtam, hogy nem helyes amit teszek. És egyik csodaszép reggelen megszöktem. Ha most azt mondanám, hogy egy borzasztó egyszerű terv segítségével, akkor lehet rám szakadna a plafon, mert akkorát hazudnék. Mikor megtudtam, hogy az a fémkarú női katona, aki a szökésemkor elengedett, az a húgom, akkor el se hagytam volna a bázist. Már akkor tudtam, hogy meg kell találnom. Fogalmam, se volt róla, hogy megszökött. És azt se gondoltam volna, hogy a másik fémkarú katona pedig az apám. A szimmetria kedvért az én kezemet is levághatták volna. Viszont akkor nem tudtam volna beépülni. Mikor megszöktem valahogy alkalmazkodnom kellet. Így beiratkoztam egyetemre. Tökéletes terv nem? Szerencsére az egyetem igazgatója HYDRA párti volt, ezért nem volt nehéz meggyőzni. A hitelesség kedvért még tetováltattam is. Egészen jól áll. De most ugorjunk vissza egy kicsit. Pontosabban a szökésem napjára.
<zsupssz...idő hopp (Csak pár hónapot kell visszaugrani, kb..2017 tavaszára, Avara nyár felé találtam rá, csak hogy tiszta legyen)>
-Meg kell szöknöm, egy perccel se bírom itt tovább.-gondoltam magamban.-Mi lenne, ha megölném azt az őrt, majd átmásznék a falon...áhh az túl bonyolult. És ha....az meg kivitelezhetetlen. Akkor legyen a legjobb terv.....IMPROVIZÁLÁS!!! -ennél jobb úgy sem lehetett volna. Épp egy újabb kiképzésre vittek minket. Minden áldott nap elverettek minket ezzel a fémkarú női katonával, aki mint utólag megtudtam a húgom. Szóval, most kellett megtennem. Letepertem az egyik őrt, leszakítva róla a kulcsait. Elslisszantam még három katona mellett. Mikor már majdnem kiértem, egy kar megragadott, magával szembe fordított. Meglepődve álltam és csak annyi jutott eszembe, hogy:
-Kérlek! El kell tűnnöm.
-Menj!-ennyit mondott és sarkon fordult.
-Heh...ez bevált? Ekkora mákom még egyszer nem lesz, ha most nem lépek le.-kirontottam az ajtón. Rohantam, a fene se tudta merre. Addig futottam, míg ki nem értem a főútra. Megláttam egy táblát azzal a felirattal, hogy Brooklyn 10.200 méterre.
-Brooklyn mi? Mi baj lehet belőle?-kérdeztem magamtól. Ugyan semmi, csak beiratkoztam egyetemre. Más baj nem is volt. Ja de mégis. De azt ne most. Elbaktattam Brooklynba. Nos. Kicsit se voltam kívülálló. Áhh dehogy is. Se pénz, se normális ruha. Majd megláttam a Brooklyn College emblémását és akkor beugrott, hogy az igazgatója járt már a bázison. Na majd ő kisegít. Elindultam az egyetemre. Nem éppen ez volt életem legjobb ötlete. Kis kóválygás után megtaláltam a keresett helyet. Bementem és körbekérdeztem merre van az igazgatói iroda. Páran hülyének néztek, de az egyik srác útbaigazított. Bementem és nagyon megörültem, hogy az volt ott akit vártam. A lebeszéltem vala az elég túlzás inkább megfenyegettem, hogy adjon pénzt ruhákra, vegyen fel az egyetemére és lakhassak a kollégiumba. Szerencsémre csak most kezdődött a szemeszter, így kisebb motivációk után örömmel elintézte nekem a papírokat és nyitott nekem egy számlát is. Rajta 200.000 dollárral. Nagylelkű férfi. Elmentem ruhákat venni és valami állás után néztem. Úgy tettem, mintha normális ember lennék. Felvettek egy kávézóba, majd miután elrendeztem mindent. Mint kiderült nincs semmi iratom. Így kényszerültem csináltatni. Szóval miután mindez megvolt visszamentem a koliba. Az igazgató odaadta a kulcsomat és a könyveimet. Eligazított mi, merre, hány méter. És ezzel elkezdődött diákéletem. Vicces szituációba keveredtem, mert a szobatársam, megkérdezte milyen volt eddig az életem. Na erre, hogy lehetne értelmesen válaszolni? Eddig egy HYDRA bázison éltem és kitanultam a tökéletes gyilkolás művészetét. Végül a válaszadástól Colin haverjai mentettek meg. Ryan és Hanry, mint kiderült.
ESTÁS LEYENDO
Thomas Barnes
FanficEgy angyal mint bosszúálló folytatása. Vagy inkább magyarázat az új karakter életére.