Podruhé a určitě ne naposled se vydávám na Příčnou ulici.Tentokrát ne na nákupy, ale hledat kamarády.Posadím se na lavičku a rozhlížím se, je tu spousta dětí v mém věku.Nakonec se ke mně přidá stejně stará holčina.,,Ahoj můžu si přisednout?“ Optá se.,,Jasně jinak já jsem Hope.“,,Já Chris.“Představí se.,,Taky do Bradavic poprvé?“ Zeptám se jí.,,Jo, do jaké bys chtěla koleje?“,,Asi Havraspár nebo Mrzimor.Co ty?“,,Já do Nebelvíru.Arrrr.“ Zařve jako lev a já si neodpustím úsměv.,,A máš nějaké zvíře?“ Zeptám se.,,Mám béžovou kluběnku.“ Řekne a vyndá z kapsy chlupatou kuličku.,,To je ona.“ Vezmu si jí do ruky a vyhodím jí do vzduchu jako míč.Jen tak tak mi nespadne.,,No já už budu muset jít musím domů.“ Omluví se Chris.A já jí mávnu na rozloučenou.
Z ulice ale neodcházím.Jdu se projít k výloze zverimexu.,,Ahoj.“ Pozdravím holčinu co stojí vedle.,,Jé ahoj já jsem Sofi.“ ,,Já Hope.Co tu děláš?“ ,,Vybírám si zvířátko nejspíš kočku.“ Náhle se k nám přidá chlapec s černými vlasy.,,Ahoj holky já jsem Conan, Conan Drake.“Představí se a já si ho přejedu pohledem, naše pohledy se střetnou.,,J-já Hope Thomas.“Přeruším oční kontakt.,,Já Sofi.“ Řekne pysklavým hlasem.Pak si jde společně s námi vybrat zvířátko, rozhodne se pro bílé kotě.Mezitím se dozvím, že i Conan má sovu.,,Nezajdem si na zmzku?“Zeptám se. Vydáme se na zmrzlinu k nedalekému stánku.,,Jednu, dvě čokoládový.A jednu malinovou.“Podám Sofi malinovou a Conanovi čokoládovou.Zabořím obličej do zmrzliny a mám celou pusu špinvou.Jen se zasměju a rukávem si jí otřu.Namočím si prst do zmrzliny a rozetřu jí Conanovi na nos.,,Tady máš.“ Řeknu a společně se smějeme.,,Já už musím zase někdy.“ Řeknu, když dojím zmrzlinu a s mávnutím odejdu z ulice.
YOU ARE READING
Bradavice v roce 2087
FanfictionHarry Potter chlapec, který zůstal naživu je už dávno pouze legendou. Ovšem Bradavice se vůbec nezměnily. Hope nastoupí do školy čar a kouzel. Zvládne to?Najde tam svou lásku?Pozná nové přátele?