Vydávám se do hospůdky jménem Děravý kotel.Poprvé ochutnat máslový ležák nebo drakoládu.Špinavá hospůdka má překvapivě dobrý výběr.Vejdu dovnitř.U máslověho ležáku musí být i dobrá zábava pomyslím si.Objednám si jeden máslový ležák.,,Ahoj můžu?“Zeptám se a ukážu na volnou židli u jejich stolu.,,Ale jo.Mimochodem já jsem May támhle je Mandi a Dess, jo a Henry.“,,Těší mě já jsem Hope.“,,Vítej v klubu závisláků na máslovým ležáku.“ Řekne Henry a pozvedne svůj ležák.Udělám to samé.Upiju si a mám na puse pěnový knír.Nejsem v tom sama ostatní mají dokonce i vousy.,,Slyšeli jste o té rozlučce s létem?Je to takový ples.“Vyhrkne May.,,Přiletěla mi sova.“Řeknu a zeptám se.,,Máte už partnery?“,,Já jdu s Henrym a Mandi s nějakým cizincem.“Pochlubí se May.U baru se mihne Conana a já dostanu geniální nápad.,,Hned jsem zpátky.“Zvednu se ze židle a zamířím k baru.,,Ahoj Conane.“,,Ahoj Hou.“Řekne a zazubí se.,,Nechtěl bys se mnou jít na ten ples?Slyšel si o tom ne?“,,To jo ale rodiče mi to nedovolí.Je mi to líto.“,,Aha to nic, tak zatím.“ Řeknu a jdu zpátky ke stolu nemám úplně nejlepší náladu.,,Tak co Hope.“ Vyhrkne Mandi.,,Ale nic, budu muset jít s Kiou.“Řeknu a zasměju se.,,Samozřejmě nepůjdeme jako pár.“Upiju si ležáku.,,Chutná co?“Optá se Henry.,,Jo moc.“Vyhrknu a kouknu se na Dess.,,Jaký je to v Prasinkách?“,,No, je tam bazén a taky obchod se sladkostmi.“Odpoví a usměje se.,,Si milá nato, že jsi ve Zmijáku.“Řeknu když si všimnu její zelené kravaty.,,Ve Zmijku nemusí být samý nabručení idioti.Až na našeho ducha krvavýho Barona to je pěknej náfuka.“Řekne a zasměje se.,,No, lidi já vás už asi opustím tak v Bradavicích.“Řeknu a vydám se domů.
YOU ARE READING
Bradavice v roce 2087
FanficHarry Potter chlapec, který zůstal naživu je už dávno pouze legendou. Ovšem Bradavice se vůbec nezměnily. Hope nastoupí do školy čar a kouzel. Zvládne to?Najde tam svou lásku?Pozná nové přátele?