Lodičky

106 6 2
                                    

Časně ráno se spolu s ostatními studenty scházíme na nádvoří.Zavazadla jsme naložili do předem připraveného autobusu, ale jelikož jedeme do Bradavic poprvé, svezeme se přes jezero lodičkami.Hladina jezera je dnes mimořádně neklidná.Na nádvoří se objeví šafář.,,Zdravím holoto, můžete nastoupit.“Promluví ten obří chlápík.Všichni se hrnou k lodičkám, já jen vyčkávám.Přidám se do lodičky ke Conanovi a Sofi.,,Ahoj.“Pozdravím.,,Ahoj jak se těšíš?“Optá se Sofi a já jen přikývnu.,,Ale jo.“,,Vyjíždíme.“Zahuhlá šafář a lodičky se dají do pohybu.Lodičky do sebe narážejí a nečekaně mění směr.Šafářovi je to nejspíš šumak.V tom zahlédnu jak opodál vyskočí zubatá ryba.Přesunu se víc do středu lodi a zhluboka dýchám.Jak se nadechuji cítím rybinu.I Sofi a Conan jsou ve středu lodi.Zpozoruji, že Sofi Conana drží za ruku.Nehodlám to komentovat.Jen Sofi vjenuju vražedný pohled.Další ryba mi škrtne o rameno.Okolo nás jich jsou celé stovky.Lodička se houpe a stojí na místě.,,Skvělá plavba.“Zamumlám si pro sebe ironickým hlasem.V tom, už spatřím siluetu hradu.Přibližujeme se stále blíž.Ryby, už odpluly a do konce cesty se nic neděje.Rychle vystoupím z lodičky.,,Snad nemám mořskou nemoc."Řeknu již se smíchem.A společně se skupinou se vydávám směrem k hradu.

Bradavice v roce 2087Where stories live. Discover now