X&Y

204 19 13
                                    

            Yetiştim.Kusura bakmayın bölümler biraz aralıklı geliyor ama ikimizde lise öğrencisiyiz ve ders çalışmamız gerek.Her neyse Coldplay'in üçüncü albümü olan X&Y'yi tanıtmaya başlayayım en iyisi ben.

                                                                               ******

Medya:Albüm kapağı/Fix You

      Coldplay'in üçüncü albümü olmaya hak kazanan X&Y Danton Supple,Ken Nelson ve Coldplay ortaklığıyla 6 Haziran 2005'te piyasaya sunulmuştur.Bu albüm 61:57 saniyeden oluşmaktaymış.

         Chris Martin X&Y için şunları söylemiş:

       Matematikte aranan cevaplar daima X ve Y idi ancak kimse cevapları bilemiyor.. Bana göre albüm bu cevaplanamayan sorular ve açıklanamayan gerçekler karşısında ne yapılması gerektiği ile ilgili.. Bu albüm grubumuzun en ham, en acemi halini yansıtıyor, gerçek bizlerin sesi... Dinlediğimizde bizi sarsan bir şey yapmak istedik.

      Ayrıntılaaar:

✗Albüm ABD'de yayımlandığı ilk hafta  737,000 adet satmıştır.

✗ 2005 yılının toplamında ise dünyada 8.3 milyon satarak o yıl en çok satılan albüm olmuştur.

✗X&Y single'ları sırasıyla Speed of Sound, Fix You, Talk, The Hardest Part, What If, White Shadows tur.

✗Bonuş parça olarak Japoya da How You See the World yayınlanmıştır.

✗White Shadows sadece Latin Amerika da yayımlanmıştır.

                                                                   *******

Arkadaşlar biliyorum bölüm biraz kısa oldu ancak araştırmalarıma rağmen albüm hakkında fazla bilgi bulamadım oyüzden özür dilerim.Şimdi saatlerce konuşabilirim ama yapmayacağım tek ricam yorum ve votelerin artması.Ve eğer konuşmak isteseniz mesaj atabilirsiniz.Kendinize iyi bakın.

Not:Videonun sonunda bir yer çok hoşuma gitti bakalım bulabilecek misiniz..

Coldplay HakkındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin