Merhaba merhaba bölüm çoook geç geldi biliyoruz ama içimizden yazmak gelmiyor ama sizide daha fazla bekletemeyiz tabi.Umarım bölüm güzel olur.İyi okumalar.....
***************
Multimedia:Albüm kapağı/A Sky Full Of Stars
Ghost Stories Coldplay'in altıncı albümüdür.19 Mayıs 2014 tarihinde dinleyicilerle buluşan bu albüm diğer albümlere göre oldukça sakin geldi bize.Albüm Londra ve Los Angeles'ta kaydedilmiş.Yayınlandığı hafta 168 bin kopya satarak albüm listelerine birinci sıradan girmiş.Albüm 9 şarkıdan oluşuyor ve 42:37 dakika.
AYRINTILAR:
✗Temmuz ayında 375 bin adetlik satışla 2014'ün ilk yarısında İngiltere'de en çok satan albüm olmuş.
✗Amerika Birleşik Devletleri'nde 383 binlik ilk hafta satışıyla Billboard 200 listesine bir numaradan girdi.
✗ Ekim 2014 itibarıyla ABD'de 701 bin kopya sattı.
✗Kanada'da açılış haftasında 49 bin satarak burada da albüm listelerinde zirveye yerleşti.
✗19 Temmuz itibarıyla ise albüm dünya çapında iki milyon sattı.
✗"A Sky Full of Stars"ın yazarları arasında Tim Bergling de bulunmaktadır.
✗Midnight'ta Jon Hopkins'in "The Fourth State II" adlı eserinden bölümler bulunmaktadır.
✗Another Arms'ta ise Jane Weaver'ın "Silver Chord" adlı eserinden alınmış vokaller bulunmaktadır.
✗Albümün delüks baskısında "Fly On" ve "O" arasında sessizlik yoktur, dolayısıyla "O" adlı parçanın uzunluğu 5 dakika 24 saniyedir.
**************************
Belkide yazdığımız en soğuk bölümdür bunun için özür dileriz ama ikimizinde yazası yoktu.Ayrıca birimizin sınav haftası başlıyor ve yazmak daha zor olacak.Umarım isteklerinizi ve beklentilerinizi karşılayabilmiştir.Vote ve yorumlarınızı bekliyoruz kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coldplay Hakkında
FanfictionColdplayer'ın yazımından Coldplay'le ilgili haberler ve bilgiler. © Tüm hakları saklıdır.