Tekrar merhaba.Arayı biraz uzattık kusura bakmayın, yazması gerçekten zor bir bölümdü hatta yazarken şekilden şekile girdik.
*******************
William "Will" Champion 31 Temmuz 1978 tarihinde Southampton,İngiltere'de doğdu.Babası Timothy Champion Southampton Ünüversitesi'nde arkeoloji profösörlüğü yapmıştır.
Öğrenim hayatına Portswood İlkokulun'da başladı,ortaokula Cantell Maths and Computing College'de devam etti.
COLDPLAY
Gruba katılan son üyedir.Daha önce bir tecrübesi olmamasına rağmen çok çalışarak kendini geliştirmiştir.1999 yılında Chris'le yaşadığı bir sorundan ötürü gruptan ayrılmıştır fakat grurbun hasretine daha fazla dayanamayıp geri dönmüştür.O,grubun rasyoneli(gerçekçi)olarak kabul edilir.Grubun diğer üyeleri onun hakkında şunu söylemiştir "Will gerçekten mantıkldırı,grup karar aşamasına geldiğinde o önemli notkaları belirler ve herkesi bir arada tutar.Onun grupta önemli bir rolü var.O bazen en uzlaşılamaz sorunlara bile çözüm bulabilir."Chris'inde dediği gibi tüm grup Will için çalışıyor.
Viva La Vida turu sırasında "Death Will Never Conquer" şarkısının akustik versiyonunu seslendirmişti.Şarkının bu versiyonu Coldplay'ın canlı albümü olan LeftRightLeftRightLeft'e dahil edildi.
2000 yılında Will'in annesi kanser yüzünden ölmüştür.Parachutes albümü Will'in annesine ithaf edilmiştir.
Ayrıca Will ilk evlenen Coldplay üyesidir.Eşi Marianne Dark ile 2003 yılında evlenmiştir.İlk çoçukları 2006 yılında doğrdu.İlk çoçuklarına Ava adını verdiler.2008'de ikiz çoçukları Juno ve Rex dünyaya geldi.
✗ Southampton F.C.'nin sıkı bir taraftarıdır.
✗ Life in Technicolor'da solosu bulunmaktadır.
✗Game Of Thrones'in The Rains Of Castener bölümünde rol almıştır.
✗Davul, vokal, perküsyon, timpani, glockenspiel, vibrafon, gong, çan, çanları, akustik gitar, elektro gitar, bas gitar, rezonatör gitar, banjo, keman, piyano, klavye çalabilmektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coldplay Hakkında
FanfictionColdplayer'ın yazımından Coldplay'le ilgili haberler ve bilgiler. © Tüm hakları saklıdır.