Coldplay'ı sevmemize neden olan onca şeyin sadece 10 tanesi.
1. Muhteşem kişilikleri
Eğer onları az biraz tanıyorsanız ne demek istediğimi anlamışsınızdır.
2. Sevilesi şarkı sözleri.
"I call it magic, when I'm next to you." (Magic)
3. Konserleri:
Her zaman müthiş kalabalık olan süper bir atmosfere sahip konserleri.
Xyloband , ışıklı bilekliklerin görüntüsü Chris Martin'in enerjisiyle birleşince... Müthiş.
4. Vokal/Gitar/Piyano: Chris Martin
Britishlerin british'i, hem yakışıklı hem zeki, hem sesi güzel hem yetenekli. Sahnedeki bitmek tükenmek bilmeyen enerjisiyle bir de şu güzel gülüşüyle gönlümüzde taht kurmuş olan adam.
5. Chris Martin'in sahnede uçması.
O bir uçan adam.
6. Davul/Bateri/Arka Vokal: Will Champion
Tam bir teddy bear olan Will gerek sahnedeki hareketleriyle, gerek bakışlarıyla sahneye atlayıp onu öpmeye istemenize neden olabilir.
7. Taş bir bas gitarist: Guy Berryman
Her gördüğünüzde kalbinizin daha hızlı atmasına neden olan (burayı bayanlar için yazıyorum) inanılmaz bir gülümsemeye sahip olan sempatik, aşık olunası adam.
8. Diğer bir şirin bas gitarist: Jonny Buckland
Kafasından hiç çıkmayan o yeşil şapkası, aynı zamanda bir aile babası olması daha da karizmatik yapıyor onu.
9. Şarkılar ve albümler için yapılan artwork'ler.
10.Güzel dostluklarını bize yansıtmaları.
Ve daha bir çoğu.Bu sadece şuanda aklıma gelenler.Peki size göre sebepleri neler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coldplay Hakkında
FanfictionColdplayer'ın yazımından Coldplay'le ilgili haberler ve bilgiler. © Tüm hakları saklıdır.