Şapkalı Gitarist

514 29 10
                                    

Şimdi arkadaşlar biz dedik ki bugünde Jonny'i ele alalım bakalım onun ne gibi özellikleri varmış.Umarım beğenirsiniz....

                                                                                 ----------

   Meğer bizim Jonny'nin gerçek adı Jonny Buckland değilde Jonathan Mark Buckland'mış.Kendisi 11 Eylül 1977 doğumlu yani 37 yaşında yaşını çokta göstermediğini söyleyebiliriz gerek yüzünden gerekse sahnede ki enerjisine bakarak.Ama gerçekten 37 yaşında.Aslen Londralı Islington'da doğmuş 14 yaşına kadarda orda yaşamışlar ama sonra Kuzey Galler'e taşınmışlar.Ailesi hakkında bilgi verirsek efendim kendisi evli hatta biri kız ,biri erkek olmak üzere iki çocuğu var adları Jonah ve Violet (Violet'i ilk öğrendiğimde aklıma Violet Hill adlı şarkıları gelmişti).Eşi ise Chole Lee-Evans 2009'da evlenmişler kendisiyle.

      1996'dan beri Coldplay'de gitarist olarak görev yapmakta bayada iyi çalıyor hani laf aramızda arkadaş sadece gitar değil birçok enstruman çalıyor kendisi neler çaldığından sonra bahsederiz.Öğrendiğime göre Ian Mcculloh un Slideling albümüne katkıdada bulunmuş...

Birkaç Küçük Ayrıntı

--Üniversitede astronomi ve matematik okumuştur.                                                                           

--Chris kendisine solo yaptırmakta kararlı.                                                                              

--Aslında başarmışta  kısa olsada bir konserde Don't Panic'den bir kısım söylüyor.                            

 --Sesi de güzel.                                                                                                                                                  

-Chris kendisine Jonny Boy diye seslenmekte.                                                                                            

-Çaldığı enstrumanlarsa şunlar;elektronik ve akustik gitar,sitar,ut.mandolin,saksafon ve klavye.        

--Sherlock Holmes hayranıymış diye de duymuştum.              

--Son olarak ise sebebini bilmediğim bir şekilde sürekli şapka takıyor ama kendisine şapkayı çok yakıştırdığımı söylemeden geçemeyeceğim.                                                                

Not:Multimedyada ki video Jonny Don't Panic söylerken. Umarım beğenirsiniz vote ve yorumlarınızı bekliyoruz.

Coldplay HakkındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin