The Neighbourhood - Wires"If he said help me kill the president
I'd say he needs medicine""Eğer bana başkanı öldürmeme yardım et deseydi
Tedaviye ihtiyacı olduğunu söylerdim"
...
Bölümde sözlerinden bahsettikleri şarkı bu şarkı. ⬆️
SON
6 | "but" in the end, "victory" awaits for those with the strongest of hearts
Jeongguk
"Şu şarkıyı kapat moralimi bozuyor." diyerek arabanın torpidosuna uzanıp oradan bir sigara çıkaran Taehyung'a yalnızca bakmıştım.
"Bence güzel." diyerek heyecandan kasılan midemin ağrısıyla pencereden dışarı, park alanında bulunan aracın içinden ormanlık alana baktım.
"Farkında mısın şarkıda bir herifin bir işi başaramadığından falan bahsediyor." dediğinde omzumu silktim. Bugün belki biz de başarılı olacaktık ve milleti öldürecektik ya da işin içine sıçacak ve paçayı kurtarmak adına bir şeyler düşünecektik. Sorun değildi. İki türlü de kaybettiğimizi düşünüyordum.
Oflayarak başını diğer pencereye çeviren Taehyung'a göz devirdim. Gerginken ikimiz de çekilmez oluyorduk. Özellikle depresif ruh halim kendini sinirli halime bıraktığında öylece etrafı parçalamak istiyordum. Huzursuzluğum hat safhadaydı. En azından üzgün olduğumda rahat hissediyordum. Ancak şimdi içimde hırçın dalgalar organlarımı dövüyor gibiydi.
"Eğer bana başkanı öldürmeme yardım et deseydin," diyerek gözlerimi kapatıp başımı koltuğa yasladım ve derin bir nefes aldım. "Tedaviye ihtiyacın olduğunu söylerdim."
"Ama şimdi yanımda başkanı öldürmenin kıyısındasın." diyerek güldüğünde dudağımın kenarını kaldırdım. Burnuma gelen sigara kokusunu biraz daha içime çekerek dişlerim gözükecek şekilde gülümsedim.
"Cehenneme gideceğiz." diyerek kahkaha attığımda o da bana katıldı ve, "Doğruca cehenneme." diyerek daha fazla gülmeme sebep oldu.
Şarkı cidden iyi gelmişti. Biraz daha rahat hissettirmişti. En azından başarısız olursak gideceğimiz yeri biliyorduk. Gözlerimi açarak yanımda bulunan sevgilime sağ elimi uzatarak sigarayı istediğimi belirtmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pumped up kicks | taekook ✓
Short Story[minific] okul katliamı! Unutulduğumuz yerden yeşereceğimiz, kimsenin mutlu ayrılmayacağı bir oyun oynayacaktık. Ben ve tetikçi sevgilim, Jeon Jeongguk.