[21] Final

13 1 0
                                    

"İyi ki doğdun Yuri!"

Herkes alkışlıyordu. Hepimizin yüzünde içten tebessümler vardı

"Bir dilek tutmalısın sevgilim."

Ona bakarak söyledim. Tam gözlerimin içine bakarken mumları söndürdü. Tekrar alkış sesleri doldurdu evi.

"Hediyelerini açmayacak mısın Yuri? Yena ne alacağım diye düşünmekten deli olmak üzereydi."

Pot kıran Nako'yu tripli bir şekilde dürttüm. Bu bizim sırrımız olarak kalmalıydı.

Sevgilimse tatlı tatlı kıkırdadı.

"Önce pastayı kessek olmaz mı? Çok acıktım hem daha fazla dayanamayacağım sanırım."

Wonyoung şirince konuştuğunda herkes onayladı ve pastayı dilimledik.

Limonlu pastasını yiyen sevgilime gülümseyerek baktım. O kadar güzeldi ki. Ona her baktığımda kalbimin ritmi değişiyordu. Çok seviyordum onu. Hem de çok fazla.

Yujin kendi hediyesini Yuri'nin eline tutuştururken "Aç aç aç!" diye tezahürat ediyordu.

Sevgilim herkesin hediyelerini tek tek açarken sürekli teşekkür ediyordu. Mutluydu. Mutluydum.

"Eveet sırada Yena'nınki var. Ay çok heyecanlıyım aç hemen!"

Eunbi neşeyle söylediğinde Yuri özenle sarılmış hediye paketine uzandı. Paketi açtığında ise gözleri dolmuştu.

Yuri'ye onunla tekrar bir araya geldiğimizden beridir tuttuğum günlüğümü hediye etmek istemiştim. Defterin her sayfasını o günlerde çekildiğimiz fotoğraflar, anılarımız ve benim en içten duygularım kaplıyordu. Her günün sonunda ise bütün sayfalara ona aşık olduğumu yazmıştım. Neredeyse bir yıldır tuttuğum defterin tüm sayfalarını ince parmaklarıyla yavaşça çeviriyordu.

"Beğendiğin mi?"

Dolu gözleriyle bana baktı.

"Bayıldım."

Sımsıkı sarıldı bana. Sıcacık hissettiriyordu. Ev gibi.

Onsuz geçen tüm günlerimi silmek isterdim ama bunu yapamam. Çünkü eğer onsuz geçirdiğim günler olmasaydı, onunla geçen günlerimin kıymetini bilemezdim.

"Hadi ama Yena, şarkını da söylemelisin."

"Evet evet hadi, duymak için sabırsızlanıyorum."

Kızların da sıkıştırmasıyla sözler dudaklarımdan dökülmeye başladı. Bu bizim şarkımızdı. Bizi en güzel anlatan şarkıydı.

Şarkının nakaratını söylemeye başladığımda bana katıldı. Bahsettiğim uyum buydu işte. Seslerimiz bile birlikte daha güzeldi. Tıpkı bizim gibi.

"Doğum günün kutlu olsun sevgilim. Seni çok seviyorum."





Sonunu asla böyle planlamamıştım ama dediğim gibi artık bitmesini istediğim bir kurguydu bu sebeple aklıma gelen ilk şekilde bitirdim. Buraya kadar okuduysanız gerçekten çok teşekkür ederim. Aslında bu kurguyu hiç sevemiyordum zaten bitirememenin sebebi de buydu. Yine de bittiği için mutluyum. Umarım sizler de beğenerek okumuşsunuzdur. Bahsettiğim şarkı tam olarak olmasa da kurguya uyuyor diye düşünüyorum. Medyaya bıraktım, dinlemek isterseniz bakarsınız.

Kızları her zaman kendi ilerledikleri yolda desteklemeye devam edeceğim umarım siz de bütün IZ*ONE üyelerine çokça destek olursunuz. Hepinizi seviyorum, kendinize dikkat edin ve öğünlerinizi atlamayın. Maze of memories'ten bu kadar. Başka kurgularda görüşmek üzere🧡

-linnie

maze of memories // yulyenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin