☆"Choe, karamelli dondurmayı nasıl sevmezsin!"
Dudağımı büzdüm ne demek sevmezdi?.İddiayı kaybetmişti ama bana istediğim dondurmayı almayacakmış çünkü sevmiyormuşmuş.
"Sevmiyorum Yoongi çok tatlı geliyor."
Choeyle basket sahasında dondurmalar hakkında konuşuyorduk.Yani konuşma denilirse.Karamelli dondurmanın lezzetli olduğuna ikna etmeye çalışıyordum.
Birden kolumdan çekilmem ve dudaklarımın üzerinde bir yumuşaklık hissetmem bir olmuştu.Karşımdakinin hoseok olduğunu anladığımda küçük çaplı kalp krizi geçirdim.Her zaman hayalini kurduğum, hoseokun dudakları kendi dudaklarıma değmişti.Saniye bile olmadan geri çekilmişti ama bu bana saattler gibi gelmişti.Bu öpücükle adeta sarhoş olmuştum beynim pelte olmuştu.Ben daha kendime gelemeden hoseok birşeyler geveleyerek elimi tuttu.Aklım başımdan gittiği için ne dediğini anlayamamıştım bile.Sonra okuldan çıktık.Peşinden beni sürüklüyordu.El eleydik bayılmamak için bir nedenim yoktu.Aklım yerine gelince de hiç istemeyerek elimi çektim."Ne yapıyorsun hoseok niye beni öptün!"
"Sevgilimi öpemez miyim?"
Sevgili mi sevgilisimiyim ben onun?
"Ne sevgilisinden bahsediyorsun hoseok!"
Bunu ne kadar istesemde aniden gelişmesini istemezdim ve hoseokun ciddi olmadığını düşünüyordum.
"Aish kedicik bağırmasan kulağım sağır oldu burada"
Göz devirmiştim.
"İlk önce yemek yiyelim sonra beni azarlarsın bebeğim"
Bebeğim?Etrafa baktım kamera şakası falan mıydı bu?
Ya da dur bu bir rüyaydı evet.
Kendime tokat attım.Acımıştı demek ki bunlar gerçekti!"Yoongi tokat niye atıyorsun kendine?"
Hoseok şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Gülmemek için kendini zor tutuyordu.Utandım ,hemen saçma sapan hareketler yapıyordum.Başımı eğdim, rezilin tekiydim.
Hoseok yeniden elimi tuttu.Kalbim tekledi.Hala öpücüğün etkisindeyken böyle şeyler yapması,bayılacaktım şuracıkta!
"İtiraz yok hadi gel bakalım sana diyeceklerim var"
Bana ne diyecekti ki?
Arabasına doğru gitmiştik.Zengindi, arabası da çok güzeldi en az kendisi kadar.
Beni arabaya bindirmişti kapıyı da kapatmış,sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı."Ne diyeceksin bana hoseok neden böyle şeyler yapıyorsun bak ben hiçbir şey anlamıyorum"
Elini elimin üstüne koyup:
"Anlatacağım yoon,önce bir şeyler yiyelim çok açım"
Bir şey diyemedim elimin üstüne koyduğu eline bakıyordum.Böyle temaslarda bulunmamalıydı.En ufak temastan etkileniyordum.
Küçük bir restoran tarzı bir yere geldiğimizde arabadan inmiştik.Yine elimi tutmuştu.Bende şoka girdiğim için tepki veremiyordum bile.İçeri girip masaya yerleştik.
"Ben bir şey yemeyeceğim"
"Yiyeceksin"deyip öpücük attı.
Bakışlarım dudaklarına kaydı.Dudağındaki beni öpmek istiyordum hemde çok.
Ayrıyetten hiç sırası değildi yemeğin.
Omuz silktim."Benim sipariş ettiğimden ediyorum"
Onayımı almak için bana baktığında omuz silktim.Benim düşünebildiğim tek şey öpücüktü,elimi tutmasıydı.Yemek nasıl yiyebilirdim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚑𝚘𝚖𝚋𝚛𝚎 𝚜𝚎𝚡𝚢|𝚢𝚘𝚘𝚗𝚜𝚎𝚘𝚔
FanfictionJungdaddy: Tuvalette kendini çekerken biraz daha sessiz mi olsan yoongi :) 🥇#semeseok