❀⁶

2.9K 229 262
                                    

Bugün çok garip bir gün yaşıyordum.Normalde Hoseok'un ilgisini yıllardır çekmiyordum.Yıllardır dediğim de lise ikiden beri platoniktim.Haliyle ilgisini çekmek için saçma salak klişe şeyler yapmıştım ama işe yaramamıştı.Jimin'in de dediği gibi illa o işi mi yapmam lazımdı dikkatini çekmek için?

Herneyse sonuçta çektim ve bu ilgisini kaybetmemem gerekti.O yüzden söz de onunla ilgilenmiyormuş gibi davranacaktım.Hoseok ta haliyle gururuna yediremeyecekti pardon egosuna ve sonra daha çok ilgisini çekecektim beni elde edeyim derken hop bana aşık olacaktı.
Muhteşem planımı(!) düşünürken etrafa bir bakınayım dedim.
Amanın hoseok buraya geliyor.
Aklıma ilk gelen şeyi,kaçmayı denedim.Sanki hiç görmemiş gibi.Ama bu sadece aptallık oldu.Sonradan kendime küfürler yağdırdım. Ama ne yapayım utanıyordum-beni kendimi çekerken yakalayan birinden- Yavaş adımlarla sınıfa giderken biri kolumu tuttu.
Kokusundan tanıdım hoseoktu bu!
Sanki başka kim olacak diyen iç sesime göz devirmek istedim.
Hoseokun haşmetli eli şuan kolumda.Tamam...
Sakinleş Yoongi.
İlgisiz gibi görünmem lazım nötr surat etkinleştirildi.
Kolumu tutup karşı karşıya gelmemizi sağladı kalbim çok hızlı atıyor umarım farketmez.Ama farketmeyecek gibi değildi.
İlk defa bu kadar yakındı bana.Yüzü göründüğünden daha da güzelmiş.Bu bende yutkunma isteği yaratmıştı.
Tamam kendine gel yoongi nefes al nefes ver.

"Kaçmasan mı artık?"

"Kaçmak mı?"

"Evet basbaya kaçmak ne zaman yanına gelsem kaçıyorsun"

"İşim olamaz mı?"

"Yani pek inandırıcı olmadı."

Sonra o tapılası gülüşünü bana gösterdi.Eriyordum.
Çok yakışıklı ya tekrardan aşık oldum galiba böyle sarılasım boynuna atlayasım geliyordu.

"Daldın gittin bakıyorum da"

"Ee yakışıklı suratımı gören herkes böyle dalıyor"

"Alakası yok bir şey düşünüyordum"

"Ne düşünüyordun?"

"Şu Choe'ye nasıl çıkma teklifi ederim diye"

Bunu ben mi dedim şimdi!
Hoseok 'a baktığımda sanırım sinirlenmişti dudağı aşağı sarkmış kaşlarını çatmış, çenesi kasılmıştı.Sinirlenince ya da ciddi olduğunda biraz korkunç ve aşırı karizmatik oluyordu .
Hoseok bana doğru yürümeye başladı.Bende geri geri gidiyordum sonra ne mi oldu Hoseok beni duvarla kendisi arasına aldı.
Nefes alamıyorum yutkunmaktan kendimi alamadım.Yüzlerimiz çok yakındı.Şimdi ölmezsem bir daha ölmem bence.Nefesini yüzüme üfleyerek:

"Şu Choede olup bende olmayan ne var?"

Gitgide bana doğru eğiliyordu.Öpüşecek miyiz?öp öp öp bir dakika koridordayız!

"Beyin tabiiki, koridordayız farkındaysan saçma yakınlaşmalarda bulunmasan" deyip itekledim onu.O da biraz çekilince kolları arasından sıyrılmıştım.Tuvalete gidip çığlık atacaktım.3 yıldır platoniği olduğum hoseok beni resmen köşeye sıkıştırmıştı.

Zil çalmıştı hele şükür. Biraz daha yanında kalırsam bayılacaktım.Şimdi derste de sürekli yakınlaşmamızı düşünüp duracaktım.Seri adımlarla sınıfıma ilerledim.Bizim sınıfın karşısında olan sınıfının kapısında Hoseok bana piç gülüşü atıyordu.

"Görüşürüz Yoongi" deyip cool bir şekilde sınıfa girdi.

İç çektim.

"Umarım görüşürüz Hoseok'um."

**

"Hyung gerçekten sen çok fenasın."

"Ehhehehe biliyorum jiminie."

𝚑𝚘𝚖𝚋𝚛𝚎 𝚜𝚎𝚡𝚢|𝚢𝚘𝚘𝚗𝚜𝚎𝚘𝚔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin