❀²⁵

1.4K 151 215
                                    

Sınırı geçmiyorsunuz küstüm size  bidaha bölüm atmıcam(╥﹏╥)
Kıyamam ki

Neyse iyi okumalar

Min yoongi

Siktir! Seni çok güzel doyuracağım bebeğim"

Bunu duyduktan sonra hoseokun dudaklarıma yapışmasını hiç beklemiyordum.Zariflikleri bu sefer yumuşakca değil hızlı ve sertçe öpüyordu inceliklerimi.Öpüşürken ki hissettiğim tek şey arzuydu.

Açık kalan kapıyı tekrar kapatıp beni duvara yasladı.Damarlı güzel elleri ise belimi buldu.Yavaşca okşamaya başladı.Bense hemen kollarımı onun omuzlarına bıraktım.Saçlarıyla oynamaya başladım.Bir tutamını çekiştirdiğimde inleyip daha çok hoyratlaştı adeta dudaklarımı parçalıyordu. Bende ona karşılık vermeye çalışıyordum.İkimizinde daha fazlasını istediğini biliyordum ama burada olmazdı.Dudaklarımı isteksizce çektim.

"H-hoseok,b-burada olmaz"

"Artık durabileceğimi sanmıyorum güzelim"

Bu sefer dudaklarım yerine boynumu hedef aldı kalp şeklindeki dolgun biraz da şişmiş dudakları.Ona iyice izin verdim.Kendime yaklaştırdım.Bana dokunmasını delicesine istiyordum.

"Dudaklarının tadı çok güzel olabilir ama teninin tadı kesinlikle daha güzel"

"Kokun beni delirtiyor.."

Bu sözlere diyecek cevap bulamadım.Dilim tutulmuştu.

Boynumu emiyor ısırıyor, ısırdığı yeri de yumuşakca sanki ısıran o değilmişcesine öpüyordu.Gittikçe kendimden geçiyordum. Zevkten gözlerim dolmuştu.Kasıklarımızı bir birine sürttüğünde inledim . Bende dayanamayıp önündeki büyük sertliğe elimi sardım.Sertçe sıktım. O ise büyük bir inleme bırakıp yüzünü iyice boynuma gömdü.

"Yoongi! Tanrının Cezası!"

Gelen sesle sıçradım.

"O telefon ne için icat edildi!"

"Hii Jin hyung!"dememle hızla hoseoku ittim boynumdan.
Hoseok daha ne olduğunu anlamadan kapı sertçe açılmıştı.

"Napıyosunuz siz sevişiyor musunuz?"

"Ne ,Hayır!"diye bağırdım.

"Peki bu haliniz ne ?"

"Hyung farkindaysan saatlerdir havasızız ondan olabilir"

Baya güzel bir uydurmaydı gerçekten.Tebrik ediyorum kendimi.

"Tamam inanmış gibi yapacağım bay çok bilmiş koca götlü.Peki telefonunuzu alma tenezzülünde neden bulunmadınız?"

Ah ,gerçekten neden arkadaşlarım sürekli bizi basıyordu?

"Hyung ben nerden bileyim o veletlerin beni kapatacağını"

"O kaybolma olayından sonra söz vermiştin telefonun hep yanında  olacaktı hani!"

Jin hyung gerçekten sinirlenmişti.Bunu kıpkırmızı olan yüzüne bakarak da anlayabilirdiniz.Bizi kardeşi gibi görüyordu diğer abim gibiydi. Hatta diğer abimden daha çok abilik yapmıştı bana.Ona hak veriyordum sonuna kadar haklıydı.Kaybolma olayından sonra çok endişelenmişti ve artık telefonumu ne olursa olsun yanımda taşıyacağıma dair söz verdirtmişti.Ama gelin görün ki ben bu sözü tutmuş muydum?

"Özür dilerim hyung haklısın"

"Düş önüme"

Dediğibi yapıp başımı eğdim. Önüne düştüm.Hoseoka baktığımda ise şaskınca bize bakıyordu.

𝚑𝚘𝚖𝚋𝚛𝚎 𝚜𝚎𝚡𝚢|𝚢𝚘𝚘𝚗𝚜𝚎𝚘𝚔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin