❀²⁰

1.7K 171 172
                                    

"Yoooongayy!"

"Yoongi biraz daha geç kalırsan Hoseoktan önce ben seni sikicem!"

Her zamanki gibi Jin hyung'u delirtiyordum.
Bundan aşırı zevk alıyordum.Sırf kızdırmak için biraz daha oyalandım.
Tamam bu kadar sinirlendirmek yeterdi bence. Hemen evden dışarı çıktım Jin hyungun sinirinden eser yoktu çünkü sevgilisiyle öpüşüyordu.

"Ayıp ya! Bari önümde yapmayıverin"

"Kes seni dangalak sürekli beni kızdırmak hoşuna mı gidiyor!"

Evet.

"Evet hyungie aşırı haşin oluyorsun"

Deyip arsız arsız bakmaya başladım.

"Öhöm öhöm artık gitsek mi acaba akşam oldu" dedi Namjoon hyung

"Sen bu hyung' a nasıl dayanıyorsun?" Dedim Namjoon hyung'a

"Seni velet ! bin arabaya yoksa bu bindiğin son araba olur"

"İyi de hyung arabaya daha binmedim ki nasıl öldüreceksin?"

Tam bana saldıracakken Namjoon hyung tuttu.

"Kaşınma bence daha fazla yoon"

Yani haklıydı Namjoon hyung bende
daha fazla uğraşmadan bindim arabaya.
Bir de sızlandım:

"İyi be sizinle de eğlenmeye gelinmiyor"

"Çocuklar nerede?"dedim.

"Onlar Hoseokun arabasındalar"

"N-ne Hoseoku ne arabası Hoseokta mı geliyor!"

"Evet"

"Bu şimdi mi söylenir!"

Hemen ufak çantamdan minik ayna mı ve makyaj kutumu çıkardım.Hoseokun geleceğini bilseydim daha çok özen gösterirdim.Biraz makyaj yapmaya çalıştım ama sadece çalıştım.

"Şuna bak Hoseoku duyunca nasıl süsleniyor"dedi Jin hyung

Göz devirdim tabikii süslenecektim.

Jin hyungun deyimiyle "süslenmem" bitince içime bir korku doldu.En son bana hesap soracağını söylemişti.Acaba ne yapacaktı umarım kötü bir şey olmazdı.

Yerimde duramıyordum çok heyecanlıydım sürekli aynaya bakıyordum güzel miyim diye.

Arabadan bakınca ağaçlar sıklaşmıştı.Yaklaşıyorduk iyice.Daha çok heyecan basıyordu.

Hoseokun bana olan ilgisi artınca o kadar mutlu olmuştum ki sürekli sırıtıyordum aptal arkadaşlarıma ise dalga konusu oluyordum.Ben Hoseoku düşünürken varmıştık bile.

Burayı çok seviyordum tertemiz havası vardı.Serindi,yakınlarda da göl vardı oraya gidip ayaklarımı suya sokmayı çok severdim.Tabi çocuklar beni göle itmezse pikniğim harika geçerdi.

Araban indiğimizde Hoseok Jimin Jungkook ve Tanımadığım biri iyice yayılmış gülüşüyorlardı.

Arabadan piknik malzemelerini çıkaran namjin çiftine hiç yardımda tenezzül etmeden onların yanına gittim.Kalbim yine pır pırdı. Korkuyordum neden bu kadar hızlıydı?
Gittiğim gibi Hoseokla göz göze gelmiştik.Beni gördüğünde gözleri ışıldamıştı,kocamam gülümseyip :

"Selam" dedi

"Selam"dedim.

Hoseok yine aynı Hoseoktu,yakışıklılığıyla beni büyülüyordu.

"Sen böyle ortamlara gelir miydin Hoseok " dedim Çünkü kendisinin tek ortamı barlarda gece boyu içip eve birilerini atmaktı.

"Birisi için geldim" dedi imayla o kişi bendim.Hoseok benim için gelmişti.

𝚑𝚘𝚖𝚋𝚛𝚎 𝚜𝚎𝚡𝚢|𝚢𝚘𝚘𝚗𝚜𝚎𝚘𝚔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin