"Hadi ama Yoongi-shi gül biraz~"
Jimin'in beni güldürme çabasına burukça gülümsedim.
Gülmek içimden gelmiyordu.Hoseokun da burada olacağını sanmıştım ama ortalıklarda yoktu.Onu çok merak ediyordum.Namjoonun dediğine göre başka bardaymış.Neden buraya gelmedi?Yoksa önceki hayatına geri mi dönüyordu?Ozaman artık eve birilerini atmak yok değil mi? Dediğimde"Yok tabikii bu sana ihanet etmişim hissi verir" demişti.
Hem biz sevgiliydik böyle bir şey yapamazdı.Yapmazdı."Off"Bir of daha çekmiştim.Tae ve Kook ikilisi dans pistinde aptal aptal hareketler yapıyordu.Namjoon ve Jin her zamanki gibi birbirini yiyordu.Jimin ise yeni bir av peşindeydi.Bense aptal aptal şeyler kuruyordum kafamda.İçki içmek istiyordum Jin hyung izin vermiyordu.Neymiş çok kaçırıyormuşum sonra midem bozuluyormuş.Evet doğru olabilirdi ama içmeyeceksem neden bara geleyim ki?
Beni düşüncelerimden ayıran Jiminin sesi olmuştu.
"Sence şu siyahlı hatunu bir dakikaya tavlayabilir miyim?
"Ne,bir dakika mı? Yapamazsın."
Yani bir dakikada yapamazdı ama o jimindi çekiciydi yakışıklıydı ama bir dakika birisini düşürmek için az değil miydi?
"Sen öyle san minie,gör bak nasıl tavlıyorum."
"Nesine?"
"Ben kazanırsam sen bir gün boyunca benim seçtiğim kıyafetleri giyeceksin."
Yani en fazla ne giydirebilirdi.Bu yüzden kabul etmiştim.
"Ben kazanırsam da bir hafta boyunca kimseyle flörtleşmeyeceksin."
Jimin için flörtleşmemek en büyük cezaydı.
"Bu ağır bir ceza ama ben kazanacağım için sıkıntı yok."
"Jimin yanına gidene kadar yarım dakika geçecek zaten yarım dakikada onu tavlamanın imkanı yok."
"Görelim bakalım."
Bunu dedikten sonra telefonumdan sayacı açmıştım o da kadının yanına gitmişti.
Şimdiden 45 saniyesi vardı.
Ardından kadına bir şey demişti,kadın da gülmüştü.Sonra ise el ele tutuşup gitmişlerdi giderken de bana göz kırpmayı ihmal etmemişti.Bunu yaparken sayaçta 10 saniye kalmıştı.
Ağzım açıkta kalmıştı.Gerçekten Jimin gibi olsaydım şimdiye Hoseokla evli bile olurduk.
Umarım saçma şeyler giydirmez diyecektim de bu Jimindi.İçime bir pişmanlık dolmuştu şimdi.Keşke kabul etmeseydim.
"Salak bu çocuk ya yoongiye atacağına bizim gruba atmış."
Gelen gülme sesiyle sesin geldiği yöne baktım
Sanırım Hoseoktan bahsediyordu Tae. Göz göze geldiğimizde yanıma yaklaşıp telefonu gösterdi."Bak yoongi, sana atacağına bizim gruba atmış."
Tae kahkaha atarken bende gülmüştüm. Ayrıyetten pişman olmasında hoşuma gitmişti.Sarhoşken çok şapşal oluyormuş demek ki.
Çok şirindi.
"Şunu arayıp geliyorum burada çok ses var" Namjoon bar koltuğundan kalkıp çıkışa doğru ilerleyerek gözden kaybolmuştu.
Onu aramak isterdim ama hala kızgındım.Uzaklaştırma alacağı kesindi.Kendini hiç düşünmüyordu ve Choe'nin yüzünü berbat etmişti.
Biraz sürtünmesi gerekiyordu onu hemen affedemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚑𝚘𝚖𝚋𝚛𝚎 𝚜𝚎𝚡𝚢|𝚢𝚘𝚘𝚗𝚜𝚎𝚘𝚔
Hayran KurguJungdaddy: Tuvalette kendini çekerken biraz daha sessiz mi olsan yoongi :) 🥇#semeseok